י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024

כל מה שצריך לדעת על השכרת רכבים בדובאי

חובבי נהיגה - דובאי היא היעד המושלם עבור חובבי הרכבים. בדובאי נוכל למצוא המון סוגי רכבים, ואפילו נוכל לבצע השכרת פרארי בדובאי

כל מה שצריך לדעת על השכרת רכבים בדובאי
השכרת רכב צילום: FREEPIK

אפשר לראות בשנים האחרונות שלא מעט ישראלים מחליפים את היעדים שנהוג לנסוע אליהם בכל קיץ בדובאי - ובכנות? אנחנו לגמרי מבינים את זה. דובאי מציעה לכולם הכל מהכל, והיא מלאה באטרקציות ובאווירת יוקרה ושפע, וזאת מבלי להזכיר את העובדה שזהו אחד היעדים הקרובים ביותר אלינו. אמנם, בעוד כי לא מעט ישראלים בהחלט נהנים מהיעד הנפלא הזה - לא כולם יודעים כי ניתן לבצע השכרת רכבים בדובאי, ולעיתים אף להשכיר רכבי יוקרה שישדרגו לכם את החוויה. אז למי השכרת רכבים בדובאי יכולה להתאים, מהם היתרונות הטמונים באפשרות זו ומה עוד עליכם לדעת על כך? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

אז למי זה יכול להתאים?

יש לא מעט אנשים להם השכרת רכבים בדובאי יכולה להתאים:

• משפחות - משפחות גדולות שמטיילות ביחד בדובאי בהחלט יפיקו תועלת רבה מהשכרת רכבים בזמן הטיול שלהן. הרבה יותר נוח להתנייד בכל רחבי דובאי עם אוטו, בטח כאשר מדובר במשפחה גדולה - הרבה יותר נוח לתזמן ככה את לוח הזמנים, ובטח שהרבה יותר נוח ליהנות מחווית הנסיעה כך.

• זוגות - זוגות צעירים גם הם יהנו מאוד מהשכרת רכבים בדובאי שכן, השכרת רכבים בהחלט משדרגת לנו את החוויה במהלך חופשה ביעד הנחשק, בטח כאשר אנחנו משכירים רכבי יוקרה שמתאימים לאווירה של היעד.

• חובבי נהיגה - דובאי היא היעד המושלם עבור חובבי הרכבים. בדובאי נוכל למצוא המון סוגי רכבים, ואפילו נוכל לבצע השכרת פרארי בדובאי.

מה חשוב לדעת לפני שמשכירים?

• נהג מעל גיל 21 - בדובאי ניתן להשכיר רכבים ולנהוג אך ורק מגיל 21, בעוד כי חברות השכרה מסוימות עשויות לבחור להציע השכרה אך ורק לנהגים מעל גיל 24. חשוב לדעת כי במקרים מסוימים ייתכן כי תהיה עלות נלווית בגין היותכם נהגים צעירים, והיא אינה כלולה במסגרת הביטוח - כך שחשוב מאוד לקחת זאת בחשבון.

• רישיון בינלאומי - כדי לנהוג בדובאי ולהשכיר רכבים, עליכם להוציא קודם לכן בארץ רישיון בינלאומי. זהו רישיון שמאוד פשוט ומהיר להוציא, ותוכלו לעשות זאת ברוב רשתות הפארם והאופטיקה בישראל. הוצאת רישיון בינלאומי כרוכה בעלות סמלית של בין 8 ל-15 שקלים בלבד, אך אם אתם אזרחים קנדיים, בריטיים או אמריקאים ויש לכם רישיון כלל לא תצטרכו לעשות זאת.

חשוב להדגיש

חשוב מאוד להדגיש כי בדובאי יש חשיבות משמעותית מאוד למהירות הנסיעה, ואילו לא לוקחים בקלות עבירות נהיגה. לכן, חשוב מאוד לאורך כל הנסיעה שלכם שתימנעו מלעבור על המהירות המותרת, גם אם בחרתם ללכת על השכרת פרארי בדובאי . בנוסף, חל איסור מוחלט להשתמש בטלפון בזמן הנהיגה, אלא רק בדיבורית. מעבר לכך, בנוגע לאלכוהול - אין בדובאי כלל כמות מותרת כמו בארץ. למעשה, אם שתיתם ולו טיפה אחת של משקה אלכוהולי כלשהו - אסור לכם לנהוג, ואנחנו ממליצים לכם מאוד להקשיב לחוקים האלו ולהשתדל לא לעבור עליהם שכן, קנסות ועונשי התעבורה בדובאי יכולים להיות חמורים מאוד לפעמים.

כמה מילים לסיכום

השכרת פרארי בדובאי זו אפשרות נהדרת שיכולה לשדרג ללא מעט ישראלים את הטיול כשהם נמצאים ביעד הנחשק, אבל לפני כן עליכם להבין איך זה עובד וכמובן להבין איך כל העניין של השכרת רכבים בדובאי מתנהל - ולכן החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על כך בכתבה זו. בדובאי תוכלו למצוא פרארי להשכרה, אך גם עוד מגוון רחב מאוד של רחבים כמו ריינג' רובר, למבורגיני ואפילו פורשה.

השכרת רכב דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד