י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024

הגר"ד לנדו: "זו זכות להיות חלק ממצוות פדיון שבויים"

למרות סדר יומו העמוס בשיעורי תורה ובקבלת משחרי פתחו בצרכי ציבור - הקדיש ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו זמן מיוחד למשלחת 'יד לאחים' שהציגו בפניו את הפעילות המיוחדת לפדיון שבויים ובירך את המסייעים בחמימות מרובה • הגר"ד אף כתב אות בספר התורה המיוחד שיוגרל בין אחד התורמים

הגר"ד לנדו: "זו זכות להיות חלק ממצוות פדיון שבויים"
מרן הגר"ד לנדו כותב אות בספר התורה צילום: יד לאחים

על אף סדר יומו הגדוש בשיעורי תורה וחרף היותו טרוד בהנהגת הציבור התקבלו ראשי ארגון הפעילים 'יד לאחים' במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו. לאחר שהובאה לפניו בקשתה של המשלחת המכובדת, נענה מרן הגר"ד ואמר כי עבור 'יד לאחים' יש לפנות זמן מיוחד.

ואכן, לאחר מספר ימי המתנה, התקבל המסר כי הגר"ד יוכל לקבל את המשלחת, שאף הביאה עימה את ספר התורה המיוחד, שזו השנה ה-י"ד, שארגון הפעילים יעניק לזוכה שיוגרל מבין התורמים שיתמכו בפעילות 'יד לאחים'.

המעוניינים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים ללחוץ כאן>>>

ראשי ארגון הפעילים שטחו בפני הגר"ד לנדו את פעילות הארגון בתקופה האחרונה, כאשר לאור מצב המלחמה התרבו הפניות לפדיון שבויים, ועל  המסורת המבורכת ולפיה זה למעלה מעשור, תורמי 'יד לאחים' משתתפים בהגרלה וזוכים בספר התורה.

כזכור, כפי המסורת שהונהגה, ספר תורה מהודר ומפואר מוגרל בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים, כאשר בנוסף למצווה החשובה של כתיבת ספר תורה, הזוכה יוכל להכניס את ספר התורה בו יזכה לבית הכנסת שלו, לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו.

כבשנים עברו, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וסעודת המצווה.

ראש הישיבה הגר"ד לנדו עודד בחמימות מרובה את הפעילים להמשיך בעבודת הקודש ולזכות את עם ישראל במצווה הכבירה של פדיון שבויים, ואמר כי "אין מצווה גדולה מזו, וכל מי שתומך בכך זוכה בחלק מהמצווה".

לאחר מכן, כתב ראש הישיבה אות בספר התורה המיוחד, שיעמוד לזכות, לשמירה ולהצלה.

יצוין, כי בנוסף לזכירה בספר התורה כל המצטרפים להגרלה עד ליום רביעי כ"ח באייר (5.6 למניינם) ישתתפו בהגרלת ביניים על פרסים שווים במיוחד, כאשר הפרס הראשון יעמוד על סך 120,000 שקלים, ועוד יקרי ערך נוספים, כגון חופשה יוקרתית , ש"ס שוטנשטיין במהדורתו הגדולה ושלשה זוכים ב'שואב-שוטף' מבית 'טינקו' - 

ההגרלה הגדולה תיערך בעז"ה, ביום שני ד' בסיון ערב חג השבועות, ומהמוקד הטלפוני של הארגון נמסר, כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים.

המעוניינים להיכנס להגרלה הנדירה מוזמנים ללחוץ כאן>>>

יד לאחים הגרלת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד