כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הדרך להצלחה

מהפכה בלימודי הדיינות: שעה ביום בלבד לתעודת רבנות!

מה אם הייתם מגלים דרך ישרה וטובה ללימוד הלכה? ארבעה מסלולים חדשים ללימודי רבנות נפתחו בימים אלה בירושלים ובבני ברק. בין אם אתם מתעניינים בסידור חופה וקידושין ובין אם בהלכות עירובין, הדרך להצלחה במקצוע תורני מתחילה בשש נקודות...

מהפכה בלימודי הדיינות: שעה ביום בלבד לתעודת רבנות!
שיטת לימוד צילום: יח"צ

היום קל יותר מתמיד להתמקצע במקצוע תורני ולרכוש ידע נרחב בתחומים הלכתיים רבים. שיטות לימוד חדשות יחד עם ספרות ענפה ועזרים שימושיים מיקדו את הלומדים לקראת היעדים שהגדירו לעצמם. משוכות רבות שניצבו בדרכם של אברכים שרצו ללמוד רבנות או דיינות, או כל מקצוע רבני אחר, כמו נעלמו ומאות רבנים מומחים בתחומים מסוימים נוספו לעולם התורני.

רוצים להכיר את שיטת שש הנקודות שעוזרת בלימודי רבנות? לחצו כאן>>

כך למשל מקצוע כמו עריכת חופה וקידושין הפך לתחום שרבים לומדים בשנים האחרונות. כך למשל ניתן למצוא היום אברכים מומחים לענייני עירובין, מראות, איסור והיתר ועוד. כך שלצד תפקידים כמו רב אזורי או טוען רבני, אפשר לראות מגוון עצום של תחומי דעת והתמחויות ייחודיות כל אחד אליבא דנפשיה, בהתאם ל"מקום שלבו חפץ".

בולטת במיוחד שיטת שש הנקודות שפותחה על ידי מגידי השיעורים של מכון תורת המשפט מבית מ.ל.מ. שיטת לימוד ייחודיות שנבנתה במשך יותר מעשר שנים במיוחד ללימודי רבנות ודיינות (אך מתאימה לכל סוג של לימוד). השיטה מאפשרת לכל אחד, גם לאנשים עסוקים במיוחד, למצות ולייעל את הלימוד שלהם ולראות הצלחה בתוך פרק זמן קצר יחסית.

מאות בוגרים שכבר למדו במכון תורת המשפט לאורך השנים, הפכו לתלמידי חכמים בפועל ולא רק בתואר. מהם רבים שכאמור, התמקצעו בתחום מסוים, מהם שהיו לרבני קהילות, רבנים אזוריים, מהם שהיו למסדרי קידושין ומהם שרכשו התמחות מיוחדת בדיינות.

שיטת הלימוד הייחודית של מכון תורת המשפט מתבססת על שש נקודות ובשל הניסיון הרב של המכון בהכשרת רבנים ודיינים, ומגידי השיעורים המומחים והמנוסים, הפכה את המכון לאבן שואבת עבור כאלה שחשקה נפשם בלימוד שמביא לידי הלכה ולרכישת מקצוע תורני בדרך של לאסוקי שמעתא אליבא דהלכתא.

מכון תורת המשפט מבית מ.ל.מ פתח בימים אלה ארבעה מסלולי לימוד רבנות חדשים. שניים בירושלים ושניים בבני ברק. המסלולים שנפתחו בירושלים הם מסלול ללימוד הלכות חופה וקידושין ומסלול ללימוד הלכות נדה ומראות. המסלולים שנפתחו בבני ברק הם מסלול ללימוד הלכות עירובין ומסלול ללימוד איסור והיתר.

למותר לציין ששיטת הלימוד הייחודית מאפשרת לכל בעל יכולת לימודית טובה ולפחות ארבע שנות לימוד אחרי גיל שמונה־עשרה, בישיבה או בכולל, למצוא את עצמו בתוך פרק זמן קצר עם הידע התורני הדרוש לפסוק הלכות. מאות בוגרים של תורת המשפט כבר מכהנים היום כמורי צדק בקהילות שונות, כמסדרי קידושין כדיינים ועוד.

רוצים להכיר את שיטת שש הנקודות שעוזרת בלימודי רבנות ודיינות? לחצו כאן>>

מלמ לימודי רבנות מבחני דיינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד