כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
בראשות הראשון לציון

המוני בית ישראל בכינוס האדיר לסיום הזוהר הקדוש ונעילת הילולת הרשב"י

רבבות השתתפו במעמד המרומם של סיום הזוהר בראשות הראש"ל והרב הראשי הגר"י יוסף: "בזכות הרשב"י נזכה לראות בישועת ה' ובשובם של החטופים והחיילים לחיק משפחותיהם בקרוב ממש". "אור הרשב"י פועלים במסירות להפצת אור הזוהר בעולם".

המוני בית ישראל בכינוס האדיר לסיום הזוהר הקדוש ונעילת הילולת הרשב"י
מעמד סיום הזוהר צילום: יעקב כהן

ברוב הוד והדר, ברגשות גיל ושמחה של תורה ובהשתתפות קהל אלפים קיימה 'אור הרשב"י' את האירוע הגדול והמרומם לרגל סיום מחזור הלימוד השנתי בספר הזוהר הקדוש ונעילת הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א. המעמד האדיר לכבודה של תורה ולכבודו של בעל ההילולא, התקיים באולם הגדול 'ויאמר יצחק' בירושלים, כשבמרכזו עמד משא הקודש של הראש"ל והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף.

אלפי הנוכחים גדשו את היכל האירועים עד אפס מקום, כאשר בראשם נראו גדולי ומאורי הדור, ראשי ישיבות חשובות, דיינים נכבדים ורבנים חשובים, אשר הגיעו מקרוב ומרחוק להשתתף במעמד הכביר ולשאוב ממעיינות קדושתו של התנא האלוקי.

לצד ההמונים שגדשו את מתחם המעמד הגדול, האירוע הועבר בשידור חי למוקדים רבים ברחבי הארץ והעולם היהודי. בכל אתר ואתר שהתקיימו השידורים, התכנסו רבים לראות את המראות ולשמוע את הקולות. רבים מהמשתתפים במעמד הנשגב ובשידורים החיים, קיבלו על עצמם ללמוד דבר יום ביומו בספר הזוהר ולזכות לסיים את הזוהר הקדוש, לקראת ל"ג בעומר בשנה הבעל"ט.

רגעי השיא של הערב היו נאומו המרטיט והמעורר של הראשון לציון. בדבריו הנרגשים, הפציר הרב הראשי לישראל בקהל הקדוש להתחזק בתפילה ובלימוד התורה לזכות החיילים והחטופים, שיחזרו בקרוב הביתה בריאים ושלמים.

"מתוך ראייה של המציאות המרה בשטח, שיצא לנו להיחשף אליה במסגרת תפקידנו, ולנוכח המראות הכואבים המגיעים משם, אנו חייבים להתאחד באמירת תהילים ובעמל התורה בעבור אחינו הנתונים בצרה ובשביה", אמר הראש"ל בכאב. "בוודאי שבזכות התנא האלוקי, רבי שמעון בר יוחאי, שאת זכרו אנו מכבדים הערב, נזכה בעזרת השם לישועות גלויות, ולבשורות טובות על שחרורם וחזרתם המהירה של כל החטופים, השבויים וחיילי צה"ל אל חיק משפחתם, בריאים ושלמים".

הראש"ל שיבח את פועלם הברוך של אנשי 'אור הרשב"י', העומדים מאחורי הארגון וההפקה של האירוע הגדול, ופועלים במסירות להפצת תורת הסוד והזוהר הקדוש בקרב עם ישראל בארץ ובעולם. "ראויים הם המארגנים לכל הילול על עבודת הקודש שהם עושים ללא לאות," הדגיש הראש"ל. "אני רוצה לברך את המארגנים ׳אור הרשב"י', שמפיצים את תורת הרשב"י בארץ ובעולם. זכינו כעת לסיום לימוד הזוהר. אשריהם ואשרי חלקם של כל המסיימים."

בין המשתתפים באירוע: גדולי הרבנים וראשי הישיבות ויושבי על מדין: הגאון רבי יצחק כהן, מרא דאתרא של שכונת שמואל הנביא וראש ישיבת 'תורה ודעת'; הגאון רבי אליעזר כהן אב בית הדין של 'אהבת שלום'; הדיין הגאון רבי מיכאל עמוס חבר בית הדין הרבני הגדול; הגאון הדיין רבי דוד ברדוגו; הגאון רבי אליהו תופיק ראש ישיבת 'באר יהודה'; הגאון רבי פנחס זביחי; הגאון רבי יוסף שטרית ראש ישיבת 'מאור חיים'; הגאון רבי יוסף בן עמרם ראש ישיבת 'שער התלמוד'; הרה"ג רבי יונתן טראב משגיח רוחני בישיבת 'נזר התלמוד'; הגאון רבי ישראל לוי ראש ישיבת 'תפארת התורה'; והרה"ג רבי יונתן זיאת מראשי ישיבת 'נזר התלמוד'.

יהי רצון שבזכות כוחו של רבי שמעון בר יוחאי, שמגן תמיד על עם ישראל, נראה בקרוב בגאולת עם ישראל השלמה ובבניין בית מקדשנו ותפארתנו, ובביאת משיח צדקנו, בב"א.

הרב יצחק יוסף אור הרשב"י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד