כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
גילוי מסעיר

הרב חשף בשיעורו את דברי אביו מלפני 18 שנה על מות נשיא איראן

בשיעורו השבועי הביא הגר"י אברג'ל את דברי אביו רבי יורם זצ"ל מלפני שמונה עשרה שנה על נשיא איראן אשר התקיימו במלואם אחת לאחת וגרמו לפלא גדול בקרב התלמידים. צפו

הרב חשף בשיעורו את דברי אביו מלפני 18 שנה על מות נשיא איראן
הגר"י אברג'ל ליד ספרו של אביו צילום: באדיבות המצלם

במהלך שיעורו השבועי של הגה"צ רבי ישראל אברג'ל ראש מוסדות המאיר לארץ התייחס הרב למפלתו של נשיא איראן ראיסי ימ"ש שהתרסק בעת נסיעתו במסוק יחד עם חברי ממשל נוספים באיראן.

בשיעורו הביא הרב את דברי אביו מלפני שמונה עשרה שנה אשר התקיימו במלואם אחת לאחת וגרמו לפלא גדול בקרב התלמידים.

הגר"י אברג'ל על דבריו של אביו צילום: באדיבות המצלם

"קרה השבוע משהו, נשיא איראן, באו אלי הרבה אנשים נפעמים ונסערים, פתחנו בספר בצור ירום של אבא, דברים שנכתבו מתוך הקלטה שלו מלפני עשרים שנה, בספרו בצור ירום על אגרת התשובה בהוצאת המאיר לארץ ותראו את לשונו של הצדיק אבא עטרת ראשינו הרב יורם מיכאל בביאור ספר התניא זה לשונו", מציין הגר"י אברג'ל.

"אומרים לו הכוונה למלך המשיח שיתגלה בקרוב, איזה נשיא מדינה שעושה צרות ליהודים, הוא שואל מי זה, מה שמו של אותו אדם, אומרים לו את שמו, אחרי שעה מודיעים שמטוס אחד נפל, לאחר מכן מתברר שאותו אדם מצא שם את מותו". דברי הצדיק שגרמו לקול רעש גדול עם מותו של הנשיא.

הגר"י אברג'ל הוסיף: "אצל הצדיק העבר, ההווה והעתיד הם בסרגל אחד, אשרי מי שקשור בתורה הקדושה ובצדיקים ובתורת החסידות בפרט". אמר הגאון רבי ישראל אברג'ל בשיעורו השבועי הנערך בבית מדרשו המאיר לארץ.

באדיבות המצלםהדברים שנכתבו בספר לפני 18 שנהצילום: באדיבות המצלם

הרב יורם אברג'יל הרב ישראל אברג'ל איברהים ראיסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד