כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ב-8 ביוני

מהיקרות בעולם: מכירה פומבית של מכוניות נדירות

ב-8 ביוני עומדת להתקיים מכירה פומבית של מכוניות במחירים לא זולים בכלל ואנחנו חשבנו שאולי כדאי לכם לבדוק מה יש שם, מי יודע, אולי תרצו לקנות איזו מכונית טובה?

מהיקרות בעולם: מכירה פומבית של מכוניות נדירות
פרארי GTS 275 משנות ה-60'. המחיר יהיה מיליונים רבים צילום: מונאקו קאר אוקשנז

המכוניות שיוצעו במכירה הפומבית הזאת אינן מאזדה, גם לא מיצובישי.

אין להם יכולת להסיע שישה או שבעה נוסעים והן שותות חביות של דלק. ולמרות זאת, הן כנראה ימכרו במחירים מאוד יקרים בגלל שמדובר במכוניות פרארי מהנדירות בעולם. למכירה הפומבית קוראים "לאסטה רוסה" והמכוניות שימכרו בה הן כולן מכוניות פרארי איטלקיות שמצוידות במנועי 12 בוכנות עתירי נפח וכוח.

מונאקו קאר אוקשנזפרארי טסטה רוסהצילום: מונאקו קאר אוקשנז

אז מה יש לנו לרכוש במכירה הפומבית? קודם כל פרארי 275 GTS פתוחה שנסעה, כך טוענים המוכרים, רק 3,150 קילומטרים. האם סובבו לה את השעון? כנראה שלא, כי במכירות של מכוניות כאלה לא עושים קונצים.

מכיוון שמדובר בפרארי ששווה מיליונים, כל ההיסטוריה של המכונית תועדה מיומה הראשון בו נמסרה ללקוח ספרדי בעל אמצעים. בשנת 2008 הפרארי הזאת עברה תהליך שיחזור מלא על ידי מומחה למכוניות פרארי באיטליה (מה חשבתם, שישפצו אותה במוסך מדרכה בחדרה?) וכעת היא מוצעת למכירה. המחיר לא פורסם אבל יש לנו הרגשה שזול זה לא יהיה.

לצד הפרארי הקלאסית מנות השישים מוצעת למכירה גם פרארי יחסית "חדשה" משנות השמונים: טסטה רוסה בצבע צהוב שמצוידת גם היא במנוע בעל 12 בוכנות שנסעה פחות מעשרת אלפים קילומטרים. הטסטה רוסה הזאת כנראה יותר זולה מהפרארי של שנות השישים אבל עדיין מדובר במכונית שתדרוש ממכם כנראה לקחת הלוואה גדולה בבנק. אם בא לכם, תגידו בבנק שאנחנו שלחנו אתכם.

 

פרארי מכירה פומבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד