כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
יטופלו במוסכים מורשים

זה הרכב הכי קשוח בעולם, אבל חלק ממנו עלול לנשור

הקריאה הוכרזה בשל החשש כי בתנאים של שימוש מאומץ, עלולות תושבות הספוילר האחורי להיסדק ועקב כך עלול להתנתק מהרכב

זה הרכב הכי קשוח בעולם, אבל חלק ממנו עלול לנשור
קריאת תיקון לטויוטה היילקס - מחשש שחלק עשוי ליפול בעת שימוש אינטנסיבי צילום: טויוטה

טויוטה היילקס נחשב לרכב הקשוח ביותר בעולם. טויוטה מייצרת את ההיילקס בעשרות גרסאות, תצורות ודורות זה עשרות שנים וההיילקס קנה לעצמו שם של טנדר עבודה קשוח שמסוגל לנסוע בערך בכל מקום, אבל לפעמים גם הטנדר הגיבור של טויוטה צריך ריקול.

לפי הודעת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, היא מזמנת טויוטה היילקס אשר יוצרו בין פברואר 2023 ומאי 2024 לצורך ריקול, כשבסך הכול בריקול האמור מעורבים 160 היילקסים.

לפי לשון הודעת היבואנית: "הקריאה הוכרזה בשל החשש כי בתנאים של שימוש מאומץ, עלולות תושבות  הספוילר האחורי להיסדק ועקב כך עלול להתנתק מהרכב. מצב זה עלול להוות סכנה לרכבים אחרים ולתנועת הולכי רגל".

כלומר כאשר ההיילקס עובר טלטולים קשים עלול להיווצר סדר בתושבת שמחזיקה את אחד מחלקי הפלסטיק שבחלק האחורי והוא עלול ליפול. כמובן שחשוב להרגיע ולציין שזה לא עלול לקרות כל כך בקלות, אבל עדיין בעלי היילקס מהשנים האלה אמורים להיות מודעים לבעיה ולטפל בה.

כנהוג בכל ריקול, הרכבים יטופלו על ידי היבואנית במוסכים המורשים שלה. במסגרת הזימון יוסר הספוילר האחורי על ידי מוסכי טויוטה המורשים ויוחלף בספוילר חדש ועמיד יותר. משך התיקון לפי יבואנית טויוטה הוא כחצי שעה וכמובן שהלקוח לא יידרש לשלם. ומי שלא יבצע את הריקול? עבורו נזכיר שבישראל מי שלא מבצע ריקול תוך חצי שנה לא יכול לעבור טסט ולא יכול גם לבצע העברת בעלות.

 

 

טויוטה ריקול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד