כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
עבודת הרכבת

מקלב תקף את האופוזיציה: התבלבלתם! על שמירת שבת צריך לתת תשובות?!

סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב התייחס להפסקת עבודת הרכבת בשבת, ואמר מעל בימת הכנסת: "שבת זה לא שאלה לא של נוחות ולא של עלות, זה לא הזמן לעשות שיפוצים במדינה. לערך השבת יש מחיר ואנחנו משלמים אותם בשמחה רבה"

מקלב תקף את האופוזיציה: התבלבלתם! על שמירת שבת צריך לתת תשובות?!
סגן השר מקלב במליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב הבהיר הבוקר במענה לשאילתא של ח"כ טופורובסקי אודות עבודות בשבת כי משרד התחבורה לא עובד בשבת וכי הוא שמח לייצג משרד שלא עובד בשבת.

מקלב ציין כי "מעבר לכך שהעבודה בשבת הינה הפרה של הסטטוס קוו, כאשר ישנם ערכים אנחנו לא משקללים עלויות, אנחנו רואים אנשים שחושבים שיכולים לסגור את כביש איילון בגלל ערך הדמוקרטיה למרות המחירים שבכך. לערך שמירת השבת יש מחיר ואנחנו משלמים אותם בשמחה רבה, שבת זה לא שאלה לא של נוחות ולא של עלות, זו השקפת עולמי ואני מקווה שכל ממשלות ישראל יישמו את המדיניות הזו".

סגן השר מקלב במליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

מקלב הוסיף כי "נקודת ההנחה היא שעם היהודי שומר שבת קודש, עד לפני כמה שנים לא היה יהודי אחד שלא שמר שבת, השבת זה לא היום לעשות שיפוצים במדינה, במיוחד כאשר אפשר לעשות עבודות בסופי שבוע גם בלי לעבוד בשבת".

"אתם מבקשים לסגור בשבת כי התחבורה דלילה - אבל התחבורה דלילה בסופי השבוע כי הציבור שומר שבת, ואתם כעת רוצים לשבור את זה. גם אם התעשייה כולה הייתה עובדת בשבת התל"ג היה עולה, אבל ערך שמירת השבת חשוב מכך", הוסיף מקלב. 

אורי מקלב שבת הכנסת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד