ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"גפני מתעקש לשרוף לנו את המנדט השביעי"

זעם בקרב בכירי 'יהדות התורה' על ח"כ משה גפני בעקבות דבריו הערב, על כך שאינו פוסל תמיכה בממשלת שמאל • גורם בכיר בתנועה אומר ל'בחדרי חרדים': "גפני מתעקש לגרש קולות פוטנציאלים שלנו מהתנועה" • "ח"כ יעקב אשר מאיים על מנהיגותו והוא כנראה לא רוצה לראות אותו בכנסת" • גפני הבהיר: "אנו לא פוסלים את הרצוג כראש הממשלה הבא"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

זעם ב'יהדות התורה' הערב (ג') על יו"ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני בעקבות דבריו הערב בראיון אצל גאולה אבן בערוץ הראשון בו התייחס בחיוב לאפשרות התמיכה בממשלת שמאל: "אנחנו נחליט רק אחרי הבחירות במי לתמוך. לא פוסלים ישיבה עם אף אחד".

גורמים בכירים ב'יהדות התורה' אומרים: "גפני מודע היטב להשלכות של אמירותיו, הוא יודע שהוא שורף ומגרש קולות פוטנציאליים, אך בכל זאת, הוא בוחר שוב ושוב לצאת באמירות של תמיכה בשמאל, שרק יעשו נזק לציבור החרדי.

"גפני כנראה החליט שהוא שורף את המנדט השביעי והשמיני ויהי מה", אומר אותו גורם, "הוא כנראה לא רוצה לראות את יעקב אשר בכנסת הבאה, משום שהוא מאיים על המנהיגות שלו. הוא גם לא רוצה לראות את הכוכב החדש של 'דגל התורה' אליעזר סורצקין.

כזכור מוקדם יותר הערב, יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק בוז'י הרצוג חשף בראיון לחדשות 10 כי ראשי 'יהדות התורה' הבהירו שייתכן ויתמכו בו כראש הממשלה הבא.

"יום לאחר שפורסם ש'יהדות התורה' תתמוך בממשלת ימין בראש הממשלה בנימין נתניהו, סיפר הרצוג, "התקשרו אלי בכירי יהדות התורה ואמרו לו שעד אחרי בבחירות הכל פתוח ועדיין לא התקבלה כל החלטה בעניין".

אם היה מי שלא שיער שאותו גורם עלום היה ככל הנראה ח"כ משה גפני. הגיע גפני עצמו והסביר בראיון כי : "אנו לא פוסלים איש - לא את ביבי ולא הרצוג".
בחירות 2015 גפני שמאל ימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד