כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הערבים רוצים גם את היהודים • הנייעס היומי

הרשימה הערבית משיקה קמפיין לציבור היהודי • אריה דרעי חורש את הצפון • וב'יש עתיד' מתיימרים לחנך • סיכום היום

הערבים רוצים גם את היהודים  • הנייעס היומי
פלאש 90

ש"ס

במסגרת מסע הבחירות של מפלגת ש"ס ברחבי הארץ. יצא היום יו״ר מפלגת ש״ס אריה דרעי לסיור מפרך בצפון. הוא חרש את האזור לאורכו ולרוחבו, סייר במפעלים ונפגש עם ה׳שקופים׳.
מחר ימשיך דרעי בסיורים בשטח ויפגוש פעילים. את הבוקר יתחיל בסיור מרגש במוזיאון גוש קטיף בירושלים.


הרשימה הערבית

הרשימה המשותפת הערבית תחשוף מחר את קמפיין הבחירות בעברית של הרשימה לכנסת ה-20. לדברי גורמים ברשימה קמפיין הבחירות בעברית, פונה לכלל האוכלוסייה בישראל, ויעסוק בסוגיות של גזענות ואפלייה הנוגעות גם לעוד אוכלוסיות הסובלות מהדרה וקיפוח.
"הרשימה, ששואפת להיות הרשימה השלישית בגודלה בכנסת הבאה, תשנה בצורה היסטורית ומהותית את אופן הייצוג של האוכלוסייה הערבית בכנסת ותאבק למען מרחב דמוקרטי לכלל אזרחי ישראל", אומרים ברשימה. את הקמפיין ישיקו, יו"ר הרשימה, איימן עודה, ח״כ ד״ר ג׳מאל זחאלקה, ח״כ ד״ר אחמד טיבי וכן נציגים נוספים של ארבע המפלגות המרכיבות את הרשימה (חד"ש, רע"ם, בל"ד ותע"ל).


יש עתיד

יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד ושר החינוך לשעבר שי פירון, יציגו הבוקר (ד') את תוכנית החינוך של 'יש עתיד', במסגרת אירוע הבחירות של תיכון "בליך" ברמת גן. לפי גורמים ב'יש עתיד' התוכנית כוללת צעדים מהפכנים שירחיבו את אחריות משרד החינוך על כלל ילדי ישראל.
רק נקווה שהתוכנית של פירון בחינוך לא תהיה כמו התוכנית של המטה הדתי לאומי של 'יש עתיד' שאחד מראשיה, שי פירון מודיע כי יעדיף ממשלת שמאל על פני ממשלת ימין. ,
שס יש עתיד פירון אחמד טיבי בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד