כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מנכ"ל אור ירוק : אוזלת ידה של מדינת ישראל היא הסיבה לקטל בכבישים

כך כתב שמואל אבואב במכתב תנחומים לד"ר מוחמד אלנבארי לראש מועצת חורה. "אם כתוצאה מהאסון הכבד תתעשת המדינה ותתקן לאלתר את כביש 31 ואת שאר הכבישים האדומים ומוקדי הסיכון בדרום ובשאר הארץ, ינצלו חיים רבים"

מנכ"ל אור ירוק : אוזלת ידה של מדינת ישראל היא הסיבה לקטל בכבישים


מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב, שלח השבוע מכתב תנחומים לד"ר מוחמד אלנבארי, ראש מועצת חורה, בו הוא מוסר את תנחומיו על התאונה הקטלנית שאירעה בשבוע שעבר בכביש 31.

במכתבו כותב אבואב, כי תאונות הדרכים היא מנת חלקם של כל תושבי ישראל ומפנה אצבע מאשימה כלפי המדינה: "הקטל בכבישים, הוא עיוור, אינו מבחין בין לאום ללאום ובין דם לדם. כולנו, כל משתמשי הדרך קורבנותיו וקורבנות אוזלת ידה של ממשלת ישראל, הנמנעת ממאבק אמיתי ונחוש בקטל בדרכים", כותב אבואב.

אבואב מציין במכתבו כי אין נחמה באובדן הנורא שפקד את קהילת חורה, אך הוא מקווה כי כתוצאה מהתאונה הנוראית כביש 31 המסוכן יתוקן: "אם כתוצאה מהאסון הכבד תתעשת המדינה ותתקן לאלתר את כביש 31 ואת שאר הכבישים האדומים ומוקדי הסיכון בדרום ובשאר הארץ, ינצלו חיים רבים, בתים ומשפחות יוותרו שלמים. כולי תקווה שכך אכן יהיה".

לפני כשבוע אירעה תאונה קטלנית בצומת להבים שבכביש 31, אשר כתוצאה ממנה נהרגו שמונה נשים וכמה עשרות נוספות נפצעו בעקבות התנגשות של אוטובוס מלא בנוסעים עם משאית שנשאה טרקטורים.

כביש 31, הוא כביש עליו התריעה עמותת אור ירוק רבות בשנים האחרונות. מדובר על כביש אדום, בעל מסלול אחד לכל כיוון, ללא מפרדה קשיחה במרכזו. הכביש ברובו חשוך בלילה, והכניסות והיציאות מהישובים הסמוכים אליו, לא מוסדרות בצורה בטוחה. לפי נתוני עמותת "אור ירוק", בכביש 31 נהרגים מדי שנה בממוצע כתשעה בני אדם וכ- 200 בני אדם נפצעים.
אור ירוק תאונות רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד