י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: 'נאום הבקבוקים' של ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום ביקור במכינה הקדם צבאית בהתנחלות עלי, שם חזר על דבריו כי אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר, הרכבת הממשלה תוטל על השמאל • נתניהו המחיש את דבריו באמצעות בקבוקי מים • וידאו

צפו: 'נאום הבקבוקים' של ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (ד) ביקור במכינה הקדם צבאית בהתנחלות עלי, שם חזר על דבריו כי אם הליכוד לא תהיה המפלגה הגדולה ביותר, הרכבת הממשלה תוטל על השמאל.

עם תחילת נאומו ביקש נתניהו בקבוק מים נוסף לזה שהיה לידו, והעמיד את הבקבוקים אחד ליד השני, ואמר: "זה הליכוד, וזה השמאל או העבודה או איך שהם קוראים לעצמם עכשיו. צריך ללכת על המפלגה שקו המים שלה יותר גבוה. לא הגוש יקבע, אלא גודל המפלגה הוא שיקבע".



נתניהו הוסיף: "אם מפלס המים בבקבוק הזה יורד, ובמפלגת השמאל המפלס יהיה גבוה יותר - תקום ממשלה שלא ידעה את יוסף, ממשלה שיכולה פשוט להיכנע לכל אורך הדרך. מרכז הכובד שלהם הוא לא מרכז הכובד שלנו, תהום עמוקה מפרידה בינינו בערכים, בחיבור העמוק למורשת, ביכולת לעמוד בגאון ובגאווה מול הלחצים העצומים שמופנים כלפינו".

נתניהו חזר על סיסמת הבחירות שלו ואמר "ההכרעה זה או הליכוד או השמאל. מי שרוצה שאני אמשיך להנהיג יצביע לליכוד. חשבתי שהנושא מספיק חשוב כדי שאגיד אותו בצורה הברורה והישירה ביותר. יש בתוכנו כוחות גדולים וכבירים, אבל אנחנו צריכים לתת להם את ההנהגה הנכונה, כי אחרת נעמוד בפני שבר גדול. הסכנה שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על השמאל היא מוחשית".
עלי נתניהו בקבוקים וידאו שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד