כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הושק קמפיין הרשימה הערבית המאוחדת - בעברית

ארבעת ראשי הסיעות המרכיבות את הרשימה הערבית המאוחדת נשאו דברים, והבהירו כי הם שואפים למנדט יהודי

טיבי וזחאלקה
טיבי וזחאלקה

הרשימה המשותפת הערבית השיקה היום (ד) בתל אביב את קמפיין הבחירות בעברית. באירוע נאמו ארבעת ראשי המפלגות המרכיבות את הרשימה. קמפיין הבחירות, תחת הסיסמא – הרשימה המשותפת, התשובה שלי לגזענות.

יו"ר הרשימה, איימן עודה (חד"ש), פתח את האירוע ואמר: "הממשלה הזאת הובילה מסע חסר תקדים של הסתה נגד הציבור הערבי שהתבטא באלימות ברחובות, והגברת הגזענות וההפליה הממוסדת במדינה. מי שלא רצה אותנו בכנסת, מי שהעלה את אחוז החסימה כדי להשאיר אותנו בחוץ, יגלה שהפכנו לכוח פוליטי גדול ומשמעותי. אנחנו פונים לכלל האוכלוסיות המוחלשות בישראל ומבטיחים שבכנסת הקרובה נייצג את כולכם. הרשימה המשותפת היא התשובה שלנו לגזענות".

חבר הכנסת מסעוד גנאים (רע"ם): "השקת קמפיין הבחירות לרשימה המשותפת בעברית חשוב לנו, דרכו אנחנו פונים לציבור היהודי כדי שיכיר מי אנחנו, לאור מסע ההפחדה של הימין מהרשימה. האג'נדה של הרשימה היא לא רק למען ערבים פלסטינים במדינה אלא גם למען פנים יותר דמוקרטיות ויותר סובלניות של המדינה. המאבק באפליה ובגזענות אינו רק עניינם של המפלגות הערביות, אלא של החברה כולה."

חבר הכנסת ד"ר ג'מאל זחאלקה (בל"ד): "הרשימה פונה ליהודים וערבים. בציבור הערבי אנחנו כרגע עומדים על ארבעה עשר מנדטים ופועלים כדי שהסחף לכיווננו מהציבור היהודי יתבטא במנדט נוסף לפחות. הרשימה שלנו היא היחידה שתחתור לשלום צודק, היחידה שמציעה דמוקרטיה אמיתית ושוויון והיחידה שמייצגת את הציבור הערבי הסובל מאפלייה"

חבר הכנסת אחמד טיבי (תע"ל): "הרשימה המשותפת היא אמירה של מיעוט לאומי שהחליט להתאחד כדי לנצח את הימין ולהיאבק בגזענות, לא רק כדי לחצות את אחוז החסימה. ליברמן רצה אותנו מחוץ לכנסת וכרה לנו בור ועל זה נאמר: בור כרה ויחפרהו בעצמו יפול בו. והפרחים לליברמן."







ערבים טיביז זחלקה איחוד ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד