כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"זורע רעל בלתי נגמר"

מי אשם בטבח? ינון מגל העלה סקר וסופג ביקורת חריפה

"איש אחד שזורע רעל בלתי נגמר בתוך החברה שלנו. אני מנסה לדמיין אם נשארו לו בני משפחה וחברים שתופסים אותו בארוחת שישי ושואלים אותו - מה קרה לך ינון?", תוהה כתבת 'חדשות 12'

מי אשם בטבח? ינון מגל העלה סקר וסופג ביקורת חריפה
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת הפופולרי ינון מגל ממשיך לעורר סערות ברשתות החברתיות שלו, והפעם מדובר בסקר שכותרתו "מי לדעתכם אשם יותר בטבח של ה 7.10 בצלאל סמוטריץ או עורכי, מגישי וכתבי ערוץ 12?
הצביעו".

כתבת 'חדשות 12', מיכל פעילן, מזועזעת מכך ומגיבה: "אני יודעת שזה ״לשכנע את המשוכנעים״ אבל אולי אצליח לפתוח קצת את הראש לצופי ערוץ 14 - ינון מגל מעלה סקר מי אשם בטבח רק כדי להסית נגד החדשות. עזבו את ההסתה נגדנו, הזלזול בנרצחים ובנופלים הוא בלתי נתפס. כאילו זה איזה משחק, הם כולם כלי בדרך כדי לגרוף לייקים. איך אתם מוכנים לקבל את זה?".

עוד כתבה: "איש אחד שזורע רעל בלתי נגמר בתוך החברה שלנו. אני מנסה לדמיין אם נשארו לו בני משפחה וחברים שתופסים אותו בארוחת שישי ושואלים אותו - מה קרה לך ינון? היית פעם איש שיחה, מאיפה השנאה הזו ששמורה לאויבים הכי גדולים שלנו? הלוואי ונשאר אחד כזה אמיץ שמטפטף על אוזנו - השתגעת. תתעורר".

צילום מסךהסקר של ינון מגל בטלגרםצילום: צילום מסך

סמנכ"ל התוכן בערוץ ועורך המהדורה המרכזית ב'חדשות 12', גיא סודרי, הגיב למגל: "אתה צודק ינון, בכל זאת 1500 שקל לכל פוסט זה הרבה כסף ומעצבן מאוד להפסיק עם זה בגלל הביקורת. מזל שהסתה אצלך בחינם".

"למה להפסיק?", הגיב לו מגל, "מאז הפרסום שלכם אני מפוצץ במפרסמים אגב, זה פלוס מע"מ כואב לך מותק?".

הרקע: תחקיר שפורסם השבוע באתר N12, לפיו ינון מגל לוקח 1,500 שקלים + מע"מ עבור פרסום קמפיינים, מוצרים ועסקים, ברשתות החברתיות שלו, כאשר הדגש היה על לקיחת כסף ממילואימניקים שמבקשים לקדם את עסקיהם תוך כדי שהם נלחמים. מגל הכחיש את הפרסום ואליו הצטרפו רבים מחבריו ומכריו שהעידו כי שלחו לו בקשות לפרסם והוא לא היסס לעשות עמם חסד ללא תמורה.

ינון מגל ערוץ 12 חדשות 12 מיכל פעילן גיא סודרי סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד