כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
עולם של אפשרויות

מעצמה של נותני שירות: כך חברת 'תקשוב' הפכה מעוז תעסוקה לחרדים

עם הטבות ומענקים, התחשבות באורח חייו של כל עובד, אפשרויות קידום משמעותיות ומגעים להקמת אתר נוסף במגדל ויטה בבני ברק, חברת 'תקשוב' הפכה למעצמה בתחום נותני השירות עבור החברות הגדולות ביותר בארץ ולכזו המותאמת במיוחד לעובדים החרדים • סמנכ"לית משאבי האנוש מורן גושן יוסף, שופכת אור על סוד הצלחת החברה

מעצמה של נותני שירות: כך חברת 'תקשוב' הפכה מעוז תעסוקה לחרדים
נותני שירות בתקשוב צילום: יח"צ

זמני היום הצפופים המאפיינים את העידן המודרני, מביאים חברות וארגונים רבים לחפש אחר הדרך ליצור משרה גמישה ומתחשבת בחיי היומיום של העובד. אחת החברות הבולטות שהצליחה לעשות זאת באופן מדויק היא חברת "תקשוב" - ענקית שירותי התמיכה הטכנית והמכר שהפכה לחברה הגדולה ביותר בארץ בתחומה. מתוך מטרה לשרת במקצועיות את לקוחותיה הגדולים, בנתה תקשוב מודל עסקי ייחודי המשלב כוח אדם מגוון ומשרות נוחות, מתגמלות ומתחשבות.

ביסודה של תקשוב עומדים נציגי השירות - למעלה מ-9000 עובדים המהווים את התשתית האנושית האיכותית, הפרוסים בכ-50 אתרי החברה בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום. בתוכם אתרים "חרדיים" לחלוטין כמו אלו בבית שמש, בני ברק, רחובות וקדמת גליל, בהכוונה וליווי של הרב יטקובסקי, המפקח על שמירת הצביון החרדי הראוי, הן בפן של אווירה וצביון והן בהיבט של הקפדה על נושאי הלכה וכשרות אשר צצים לא פעם בסביבת העבודה. זאת בזמן שהחברה נמצאת במגעים להקמת אתר נוסף באזור מרכזי במגדלי ויטה בני ברק (המנוהלים על ידי חברת הנדל"ן הותיקה 'מישורים'), אשר צפוי להיות אתר הדגל של העובדים החרדים בתקשוב. לצד אלו קיימים אתרים נוספים בירושלים, אשדוד, צפת ובערים נוספות, בהם משולבים עובדים חרדים רבים.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

יח"צמגדלי ויטהצילום: יח"צ

החברה מעניקה שירותי מכר, תמיכה טכנית ועוד, עבור מגוון חברות ענק, אשר נהנות ממוקד נציגי שירות מנוסה ומותאם בדיוק לצרכים שלהן.

הבית למשרות אם

מסקירת נתוני העובדים בחברה, ניתן להתרשם כי הנשים החרדיות תופסות נתח משמעותי בכל מגוון המשרות של חברת תקשוב. "נשים חרדיות הן עובדות מצוינות", מעידה מורן גושן יוסף, סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה, "הן רואות בעבודתן שליחות של ממש לתת שירות איכותי ללקוחות. בעלות מקצועיות, משמעת ונחישות גבוהה לעשות את העבודה כראוי". מורן, אשר התקדמה בחברה לאורך 15 שנות עבודה, ממונה על תחום הגיוס, ההעסקה, ההדרכה והפיתוח של העובדים והיא מהווה עדות מוחשית לקפיצת הקריירה הגדולה שניתן לעשות דרך החברה.

"גודל החברה מאפשר לעובדים להתקדם לתפקידי ניהול בכירים. יש לנו למשל עובדת חרדית המועסקת אצלנו למעלה מעשור, אמא ל-8 ילדים. היא התקדמה משנה לשנה וכיום היא מנהלת 3 מוקדים שונים של החברה". עוד מציינת בנושא זה: "בחברת תקשוב ניתן להתנייד מאתר לאתר, במידה ולמשל העובד עובר דירה וכדומה, כשהוא שומר על הזכויות הוותק שלו".

יח"צמוקדי שירות של תקשובצילום: יח"צ

מורן מציינת מספר יתרונות בולטים נוספים שמסבירים מדוע חברת תקשוב מהווה מוקד משיכה עבור עובדים רבים ברחבי הארץ ובפרט עבור העובדים והעובדות מהמגזר החרדי.

"החברה מעניקה חבילת הטבות נרחבת הכוללת ביטוח רפואי משלים, מענקי הורות, מתנות ושוברים לרגל חגים ואירועים", מספרת. "כמו כן אנו מעניקים קורסים או הכשרות מקצועיות קצרות וממוקדות למגוון רחב של תחומים. לכל אחד מהעובדים ניתנת הזדמנות להתמחות בתחום בו הוא רוצה להתפתח להתמקצע, בין אם זה בתחום המשפטי בו עובדת החברה מול גופים כמו משרד המשפטים ובתי הדין הרבניים, בתחום ההלוואות או בכל תחום אחר".

מעבר להכשרות המקצועיות, קיים דגש רב בתקשוב על יצירת סביבת עבודה תומכת ומותאמת למגזרים השונים וזו אולי מעלתה הגדולה אשר יצרה לה מוניטין יוצא דופן בענף התעסוקה החרדי. "בימי חגים וחופשות יש התחשבות מלאה בעובדים, בסניפים השונים קיימים מטבחים כשרים ופינות הנקה לאמהות. בחברתנו מועסקים סטודנטים, אמהות חד הוריות, אזרחים ותיקים ובעלי מוגבלויות, הכול בזכות היכולת של החברה ליצור תשתית מתאימה לכולם ללא חשש מהרקע ממנו מגיע כל עובד".

"תקשוב היא לא רק קבוצה, אלא קודם לכל משפחה", מוסיפה מורן, "אנו מחויבים לא רק ללקוחותינו אלא גם לאפשר לכל עובד חוויית עבודה משמעותית ומכילה".
 

תקשוב נציגי שירות משרה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד