י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המתנדבים למדו: כך שומרים על כבוד המת

עשרות מתנדבי זק"א תל אביב השתתפו בהשתלמות מעשית בשמירת כבוד הנפטר הלכה למעשה שנערכה בבתי העלמין שבת"א

המתנדבים למדו: כך שומרים על כבוד המת

עשרות מתנדבי זק"א ת"א השתתפו בהשתלמות מעשית בדיני שמירת כבוד המת, הלכה למעשה.

ההשתלמות התקיימה בשבוע האחרון כאשר עשרות מתנדבי זק"א תל אביב התפרסו בבתי העלמין ירקון וקרית שאול בתל אביב ועברו השתלמות מעשית בכל תהליך הטיפול בנפטר על פי כל דקדוקי ההלכה ושמירה על כבוד המת כולל טקס הקבורה. ההכשרה בוצעה תוך כדי פעילות מעשית לצד עובדי החברה קדישא בשטח, כאשר הצוותות הורכבו ממתנדבים ועובדים בחדרי הטהרה ובביצוע ההלוויה והקבורה.

ימי ההשתלמות נקבעו במיוחד בימים בהם יש נוכחות דלילה של עובדים סדירים בבתי העלמין עקב נסיעת ראשי החברה ועובדיה לשבת גיבוש והתחזקות בצפון הארץ.

את ההכשרה ריכז מטעם זק"א תל אביב, אחראי מתנדבים, ר' שמואל קלמן ומצד חברה קדישא אחראי שינוע, ר' יהודה פרידלנדר ואחראי סידורי הלוויה, ר' משה פרידמן.

בסיכום הפעילות שיגר מנכ"ל חברה קדישא תל אביב הרב אברהם מנלה, מכתב תודה והערכה לעשרות המתנדבים על שיתוף הפעולה ובו ציין "אני מלא הערכה והתפעלות מהמסירות של מתנדבי וראשי זק"א תל אביב אשר התגייסו ברוח התנדבות בלתי מצויה על מנת לשמור על כבוד הנפטרים ובני משפחותיהם".

יצויין, כי שיתוף הפעולה בין חברה קדישא תל אביב יפו והמחוז לבין יחידת המתנדבים של זק"א היא מסורת ארוכת שנים במהלך כל השנה בעת הצורך.
זקא נפטרים השתלמות מתנדבים כבוד המת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד