כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
אופציה לידני

דגם חדש וזול של סוזוקי חזר לישראל. זה מה שחשוב לדעת

צריכת הדלק הרשמית לפי היצרן היא 20.8 ק"מ לליטר, יש בהיצע תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וגם אופציה לתיבת הילוכים ידנית

דגם חדש וזול של סוזוקי חזר לישראל. זה מה שחשוב לדעת
סוזוקי סוויפט החדשה החל ב-113,990 שקלים צילום: סוזוקי

סוזוקי סוויפט, דגם שבישראל מכירים היטב, מקבלת דור חדש ששיווקו מתחיל בארץ בימים אלה. הסוויפט החדשה אומנם נושאת את שמה של הדגמים שקדמו לה, אבל מדובר כמובן במכונית שהיא חדשה לחלוטין.

הסוויפט מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר בעל שלוש בוכנות וטכנולוגיית מיילד הייבריד, כלומר מערכת שאוגרת חלק מהאנרגיה שהרכב מייצר ושומרת אותה לסיוע למערכות החשמל. צריכת הדלק הרשמית לפי היצרן היא 20.8 ק"מ לליטר ובאופן מעניין, יש בהיצע תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וגם אופציה לתיבת הילוכים ידנית.

מבחינה חיצונית, הסוויפט נראית אומנם דומה במידה מסוימת לדגם היוצא, אבל היא חדשה כאמור לחלוטין. גם תא הנוסעים הוא חדש, כשבמרכזו מותקן מסך מגע בגודל 9 אינץ' שמופנה קלות בכיוון הנהג. המערכת כוללת קישוריות מלאה. חשוב מכך, בסוויפט החדשה יש שפע של מערכות בטיחות, ממערכת ISA אשר מתריעה בפני הנהג כאשר הוא עובר את המהירות המותרת וכלה במערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה על סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רכב בשטח מת, התראה על תנועה חוצה מאחור וזיהוי תמרורים.

מחירה של סוזוקי סוויפט החדשה מתחיל ב- 113,990 שקלים לדגם שמצויד בתיבת ההילוכים הידנית. מחיר הגרסה האוטומטית הוא 126,990 שקלים. והגרסה המאובזרת ביותר שמגיעה גם עם התיבה האוטומטית וגם עם צביעה דו גוונית עולה 129,990 שקלים.

 

 

סוזוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד