כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
יש גרסה היברידית

ניסאן ג'וק, רכב הכביש שטח הפופולארי חוזר

רכב הכביש שטח הקטן של ניסאן זוכה לריענון מקיף אשר כולל שדרוג של המראה החיצוני ולצידו גם טיפול מקיף בתא הנוסעים

ניסאן ג'וק, רכב הכביש שטח הפופולארי חוזר
ניסאן ג'וק - רכב הפנאי המעוצב עתה ממחיר של 144,990 שקלים צילום: ניסאן

ניסאן ג'וק, רכב הכביש שטח הקטן של ניסאן זוכה לריענון מקיף אשר כולל שדרוג של המראה החיצוני ולצידו גם טיפול מקיף בתא הנוסעים. לפי היבואנית פריסבי, איכות החומרים של תא הנוסעים של הג'וק שודרגה.

בנוסף, לוח המחוונים שודרג עם מסך TFT שגודלו הוא 12.3 אינץ'. כלומר אין "שעונים" אלא מסך גדול שמציג את כל פריטי המידע החיוניים על הרכב. הפריסה החדשה של המסך כוללת כמובן את מהירות הנסיעה וסיבובי המנוע בתצוגה תלת מימדית, צריכת דלק, לחצי הניפוח בצמיגים ועוד.

 בנוסף יש גם שדרוג למערכת המולטימדיה הכוללת זיהוי קולי לטובת תפעול הממשק של מערכות ההפעלה Android Auto והקישוריות האלחוטית של Apple CarPlay. רשימת האבזור כוללת בלם יד חשמלי בכל הגרסאות, משטח טעינה אלחוטי, שקעיUSB-A ו-USB-C לשימוש הנוסעים מקדימה או מאחור ועוד.

מבחינת ההיבט החשוב של מערכות הבטיחות, לג'וק המחודש יש אזהרת סטייה מנתיב וגם מצלמה אחורית. בנוסף רשימת מערכות הבטיחות כוללת מערכת לניטור עייפות הנהג במהלך הנסיעה.

היצע המנועים כולל את מה שחשוב כיום לישראלים: גרסה היברידית שמבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים. ההספק הוא 143 כוחות סוס וצריכת הדלק הרשמית היא מעל 20 קילומטר לליטר. לצד הגרסה הזו יש גם מנוע בנזין בנפח ליטר אחד עם מגדש טורבו אשר מפיק 114 כוחות סוס. שתי הגרסאות אוטומטיות. מחיר הג'וק מתחיל ב- 144,990 שקלים לגרסת הטורבו או ב- 149,990 שקלים לגרסה ההיברידית.

ניסאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד