כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
פחות עשן

יבואנית מרצדס החלה לשווק בישראל משאית חשמלית

משאית החשמלית מצוידת בארבע סוללות ליתיום איון בקיבולת 112 קילוואט, כלומר סך הקיבולת של הסוללות של המשאית היא 448 קילוואט. טווח הנסיעה הרשמי הוא עד 400 קילומטרים

משאית חשמלית
משאית חשמלית צילום: מרצדס

זיהום אוויר הוא בעיה אשר מעיקה על כולנו, במיוחד אם אנו גרים בעיר. וזיהום אוויר מכלי רכב כבדים הוא אחת הבעיות היותר מעיקות. כעת יבואנית מרצדס מציגה לראשונה משאית חשמלית של מרצדס ששמה הוא E ACTROS. המטרה: להביא כל יום לחנויות ולעסקים את הסחורה, אבל בלי לפלוט עשן ובלי לעשות רעש.

לפי נתוני מרצדס, המשאית החשמלית מצוידת בארבע סוללות ליתיום איון בקיבולת 112 קילוואט, כלומר סך הקיבולת של הסוללות של המשאית היא 448 קילוואט. טווח הנסיעה הרשמי הוא עד 400 קילומטרים, כלומר ניתן לבצע את כל משימות החלוקה העירוניות ואפילו יותר מכך. לפי היבואנית, מרווח הסרנים הוא 4.9 מטרים ואורכו של הארגז הוא 7 מטרים. המשקל המרבי הוא 27 טונות.

חשוב לא פחות, המשאית החשמלית מצוידת במספר גדול של מערכות בטיחות: בקרת יציבות, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור לחץ ניפוח צמיגים, בלימה במצב חירום ומערכות נוספות. בנוסף, תא הנוסעים מצויד במערכת לגילוי שריפות.

לדברי ניר דקל, סמנכ"ל יחידת רכבי העבודה לעסקים בכלמוביל: "ה-eActros החדשה מהווה צעד נוסף בביסוס ההובלה הטכנולוגית של כלמוביל בתחום רכבי העבודה החשמליים. ה-eActros מציגה חדשנות ירוקה וביצועים מרשימים, ופונה ללקוחות שנושאי הקיימות ואנרגיה ירוקה הינם חלק מהאג'נדה שלהם".

 

 

מרצדס משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד