י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלי ישי ל'חרדים עובדים': "נפעל נגד האפליה"

יו"ר תנועת 'יחד' אלי ישי הופיע בכנס ל'חרדים עובדים' באלעד: "קיבלתי ממרן נשיקה כי עזרתי לשלב אנשים בתעסוקה"

אלי ישי ל'חרדים עובדים': "נפעל נגד האפליה"

"עשרה מנדטים - זו התשובה שלנו למי שמנסים לפגוע בנו", כך אמר אלי ישי בכנס שהתקיים אתמול (ד') באלעד.

את הכנס פתח עו״ד ראובן יצחק, חרדי עובד המשובץ ברשימת המפלגה לכנסת. אחריו דיבר איש התקשורת יהודה שוקרון שסיפר על היכרותו האישית עם יו"ר המפלגה. יו"ר המפלגה נשא נאום בו חשף סיפורים מרגשים אותם ראה אצל הגר"ע יוסף.

ח״כ ישי התייחס לניסיונות המוקדמים להפריע לקיום הכנס ואמר: "מרגש אותי לראות את כולם נוכחים פה ומתעלים מעל כל התרגילים. יש לי בשורה טובה בשבילכם: אני חורש בימים אלו את הארץ ואתם לא מתארים איזה סחף אדיר יש לכיווננו. שום דבר לא טבעי פה. זכיתי להיות קרוב למרן 30 שנה ובפרט ב-14 האחרונות. סעדתי על שולחנו בשבתות ובחגים. הזכות הגדולה והאהבה הגדולה הזו היא הלימוד שלי לחיים איך לאהוב את העם, את לומדי התורה.

"צר לי מאוד על ההכפשות. אך מרן ראש הישיבה הזהיר אותנו לא להיגרר לשום פרובוקציה. סוד ההצלחה שלנו הוא שאנחנו מן הנעלבים ואינם עולבים. אני משבח אתכם על האומץ להצטרף אלינו ומבקש גם מכם לא להכפיש איש. עשרה מנדטים זה תהיה התשובה.

"כששימשתי שר תמ"ת נודע למרן שעזרתי לשלב אנשים במעגל העבודה שזו הצדקה הכי גדולה, הוא אמר לי: כזה דבר אתה לא מספר לי? ונישק אותי וברוך ה' שהייתה לי הזכות הזאת.
יש ציבור שנהנה מיגיע כפיו. מביא פרנסה בכוחות עצמו אך נתקל בגלל זה בקשיים מול מוסדות החינוך לילדיו. אנחנו רוצים לתת תשובה לאלו שמתפרנסים מיגיע כפיהם. אותו הדבר באפליה כנגד חרדים עובדים בתעסוקה, אנחנו נשאף שתהיה העדפה מתקנת".

>






יחד אלעד חרדים עובדים מרן הגרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד