כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מתקדמים לעסקה?

גורם בחמאס: "מקבלים את המתווה שעלה באו"ם, מוכנים לדון על הפרטים"

גורם בחמאס ששוחח עם רויטרס אמר כי ארגון הטרור מקבל את ההצעה להפסקת אש שאושרה אתמול במועצת הביטחון של האו"ם, ומוכן לדון על הפרטים

גורם בחמאס: "מקבלים את המתווה שעלה באו"ם, מוכנים לדון על הפרטים"
יחיא סינוואר צילום: Atia Mohammed/Flash90

דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס: חמאס מקבל את החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בעניין הפסקת האש, ומוכן לנהל משא ומתן על בסיס הפרטים בה - כך אמר בכיר חמאס סאמי אבו זהרי. 

בכיר חמאס הוסיף כי בוושינגטון צריכים לוודא שישראל תעמוד בהחלטה. "הממשל האמריקני עומד בפני מבחן אמיתי לקיים את התחייבויותיו ולאלץ את הכיבוש לסיים לאלתר את המלחמה בעקבות החלטת מועצת הביטחון של האו"ם", אמר הבכיר. 

מועצת הביטחון של האו"ם תמכה אמש בהצעה שהציג הנשיא ג'ו ביידן להפסקת אש בין ישראל לחמאס ברצועת עזה, והפצירה בארגוני הטרור הפלסטינים לקבל את ההסכם שמטרתו לסיים את המלחמה. 

רוסיה נמנעה בהצבעה, זאת בעוד ש-14 חברי מועצת הביטחון הנותרים הצביעו בעד ההחלטה התומכת בתוכנית הפסקת אש תלת-שלבית שהגדיר ביידן ב-31 במאי, ואשר אותה תיאר כיוזמה ישראלית.

"היום הצבענו בעד שלום", אמרה שגרירת ארה"ב באו"ם לינדה תומס-גרינפילד למועצה לאחר ההצבעה. "ההחלטה מברכת על הצעת הפסקת האש החדשה, קובעת כי ישראל קיבלה אותה, קוראת לחמאס להסכים לה וקוראת לשני הצדדים ליישם במלואו את תנאיה ללא דיחוי וללא תנאי".

מועצת הביטחון של האו"ם חמאס עסקת החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד