כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
לקראת עסקה?

בישראל טוענים: החלטת האו"ם מאפשרת את השגת יעדי המלחמה

גורם מדיני התייחס להחלטת מועצת הביטחון ואמר כי ההחלטה, שקוראת לאימוץ המתווה שהוצג בארה"ב, מאפשרת לחסל את חמאס ולהשיב את החטופים

בישראל טוענים: החלטת האו"ם מאפשרת את השגת יעדי המלחמה
מועצת הביטחון של האום צילום: ויקיפדיה

גורם מדיני ישראלי התייחס להחלטת מועצת הביטחון שקראה לאימוץ מתווה החטופים האמריקני, וטען כי היא תאפשר להשיג את יעדי המלחמה, כך דווח ב"כאן 11". 

הגורם אמר: "ישראל לא תסיים את המלחמה לפני השגת כל יעדיה - חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס, השבת החטופים והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום. המתווה שהוצג מאפשר לעמוד על תנאים אלה ואכן נעשה תעשה זאת". 

מוקדם יותר היום דווח בסוכנות הידיעות רויטרס כי חמאס מקבל את החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בעניין הפסקת האש, ומוכן לנהל משא ומתן על בסיס הפרטים בה. 

בכיר חמאס אמר כי בוושינגטון צריכים לוודא שישראל תעמוד בהחלטה, אם זו תתקבל. "הממשל האמריקני עומד בפני מבחן אמיתי לקיים את התחייבויותיו לאלץ את הכיבוש לסיים לאלתר את המלחמה בעקבות החלטת מועצת הביטחון של האו"ם", אמר הבכיר. 

מועצת הביטחון של האו"ם תמכה אמש בהצעה שהציג הנשיא ג'ו ביידן להפסקת אש בין ישראל לחמאס ברצועת עזה, והפצירה בארגוני הטרור הפלסטינים לקבל את ההסכם שמטרתו לסיים את המלחמה.

עסקת החטופים מועצת הביטחון של האו"ם ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד