כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הובא למנוחות

אם החייל ספדה: "בחג מתן תורה אני נאלצת לתת את התורה שלי"

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל הובא היום לקבורה סמל אלמוג שלום הי"ד, שנהרג אתמול ברפיח. אימו: "נכנסת לעזה בשליחות אמיתית, עם אחריות לצוות שלך ולחברים שלך"

אם החייל ספדה: "בחג מתן תורה אני נאלצת לתת את התורה שלי"
סמל אלמוג שלום הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

מאות ליוו למנוחות היום בהר הרצל את סמל אלמוג שלום הי"ד שנפל בפיצוץ המבנה הממולכד, יחד עם שלושה חיילים נוספים מחטיבת גבעתי, רס"ן טל פשבילסקי, סמ"ר איתן קרלסברון וסמל יאיר לוין.

מיה אימו ספדה לו: "ילד יפה ואהוב שלי, שמכניס אור לכל מקום עם החיוך הענק שלך. נכנסת לעזה בשליחות אמיתית, עם אחריות לצוות שלך ולחברים שלך, כמו באזרחות, נותן לכולם בלי חשבון ומכל הלב". 

עוד הוסיפה בהספדה: "בחג מתן תורה אני נאלצת לתת לך אלוהים את התורה שלי, את החיים שלי. למה לקחת ממני את היקר לנו מכל? ואם כבר קיבלת ממני את הדבר הכי יקר ומיוחד הזה – אז תשמור עליו. כי גם בחייו וגם במותו אלמוג הוא מלאך. תודה שהיית שלי, אני אוהבת אותך ילד שלי", כך לפי "ווינט". 

אביו ספד: "היית אח מדהים וילד גאווה, מלא נתינה אינסופית. במימונה אמרו כולם 'איזה חתיך אלמוג', ואתה חייכת. תשמור עלינו מלמעלה. לשאר החברים שלך, תדעו שאלמוג היה גאה בכם ואוהב אתכם. אני מבטיח לך אלמוג שנשמור על כולם מאוחדים, כמו שתמיד אהבת. אני אוהב אותך ילד שלי".

דרור אחיו ספד: "אני עדיין לא מאמין שאתה פה, שאנחנו פה. אני אוהב אותך כל כך, אני גאה בך כלכך. אני הולך לכוון גבוה כמו אלמוג, בשביל אלמוג. בשביל כל אותם האנשים שבאו לכבד אותך".

גבעתי רפיח הר הרצל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד