כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מסר את נפשו

הח"כ לשעבר ספד לנכדו שנפל בעזה: "יאיר רצה לנצח"

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, ספד לנכדו יאיר לוין הי"ד שנפל ברפיח: "יאיר היה מושלם, הוא רצה להיות בחוד הלחימה... אנחנו לא הולכים להשאיר את הדם הזה שפוך לחינם"

הח"כ לשעבר ספד לנכדו שנפל בעזה: "יאיר רצה לנצח"
יאיר לוין הי"ד צילום: משה פרידליין

הבוקר הותר לפרסום ארבעה לוחמי גבעתי, סמל אלמוג שלום, רס"ן טל פשבילסקי, סמ"ר איתן קרלסברון וסמל יאיר לוין נפלו במהלך קריסת מבנה ממולכד ברפיח. 

יאיר לוין הי"ד הוא נכדו של חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין. פייגלין סיפר בריאיון ל"כאן רשת ב'" על נכדו: "הוא היה מושלם, יפה תואר, כליל השלמות, הוא רק רצה להיות החוד של החוד של החוד ולשם הוא הגיע". 

עוד הוסיף: "הדם הזה מכה את שורשינו עמוק עמוק בארץ הזו, יאיר רצה לנצח, הוא היה מנצח גדול ואנחנו ננצח".

פייגלין הדגיש: "אני רוצה לומר שאני לא יכול להסתפק בצערי, יש משמעות לכל זה אנחנו הולכים לנצח, אנחנו לא הולכים להשאיר את הדם הזה שפוך לחינם". 

אורלי, שכנתו של יאיר סיפרה: "הוא היה ילד שכולו אור, גבוה ויפה, עמוד השדרה של המשפחה. ילד באמת שאי אפשר שלא להתפעל מהאצילות שיש לו בפנים, בהתנהגות ובהלך הרוח שלו. אימא שלו נעמה, אישה מדהימה לביאה ולוחמת. היא הייתה בפחדים והיה לה מאוד קשה, היא אמרה לי אני לא זוכרת מתי הפעם האחרונה שנשמתי'".

"אחרי שנה במכינת יפו הוא התגייס לסיירת גבעתי ומפרוץ המלחמה האיצו להם את ההכשרה - והנה הוא לוחם בקו הראשון, הוא התגייס באוגוסט. הוא לא היה בצבא בשמחת תורה ולמחרת הקפיצו אותם ומאז הוא בלחימה, הוא היה כאן מעט מאוד מאז", סיפרה.

רפיח מלחמת חרבות ברזל משה פייגלין יאיר לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד