ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: שדולה למען יהודה ושומרון - בפרלמנט הצרפתי

בעקבות ההצבעה בעד הקמת מדינה פלסטינית - המועצה אזורית שומרון תקים שדולה למען מדינת ישראל וההתיישבות בפרלמנט הצרפתי

צפו: שדולה למען יהודה ושומרון - בפרלמנט הצרפתי

משלחת של נציגי השומרון בראשות מ"מ ראש המועצה יוסי דגן ערכה סדרת פגישות בפריז בקרב חברי פרלמנט צרפתיים במטרה להקים שדולה למען מדינת ישראל וההתיישבות.

חבר הפרלמנט היהודי מאיר חביב הביע נכונות לסייע ואמר: "אני שמח מאד לארח היום את נציגי השומרון. המטרה שלנו היא להראות לעולם בכלל ולצרפת בפרט, כי האפשרות היחידה לדו קיום אמיתי, היא בשומרון. אתם הדוגמא לדו-קיום בין ישראלים לפלסטינים.

"כיוון שאנשים כאן לא מבינים את המצב בישראל אנחנו נעשה מאמץ להביא לשומרון חברי פרלמנט צרפתיים על מנת להראות להם את המציאות". במסגרת המהלך, המועצה האזורית שומרון הינה בקשר עם כ-10 חברי פרלמנט צרפתיים אשר הביעו התעניינות בנושא.



ראש עיריית סרסל וחבר פרלמנט צרפתי מטעם המפלגה הסוציאליסטית, פרנסואה פופוני, נפגש בסוף השבוע עם חברי המשלחת וסיפר כי היום בצרפת אין כמעט מי שמייצג את האינטרס של מדינת ישראל ופועל בקרב חברי פרלמנט ומובילי דעת קהל: "יש חשיבות רבה להרים מערך הסברתי אשר ייתן תשובות אמיתיות למחסור בשטח. אנחנו נעבוד יחד כדי לעזור לישראל כחברים של ישראל עלינו לקדם יחד דברים. אני אשמח לארח אתכם שוב בקרוב מאוד בפריז כדי לארגן הרצאות ומפגשים בנושא".

בשומרון מדגישים כי בעקבות המפגשים והגעתם של חברי הפרלמנט לשטח, ניתן יהיה להקים שדולה רחבה שתכלול לא רק ידידים של ישראל אלא גם חברי פרלמנט מהשמאל ומפלגות המרכז, כבר בחצי שנה הקרובה.

ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה הסביר: "לצערנו מדינת ישראל מזניחה מזה שנים את חזית ההסברה ומפקירה את השטח לאויבנו. התוצאה : חד צדדיות של אירופה נגדנו בכל הפורומים האפשריים ולכן לא נותר לנו ברירה אלא להיאבק בכל במה ובקרב בתי הנבחרים באירופה ובעולם על מנת לאזן את ההסברה ולהציג את עמדת ההתיישבות ביהודה ושומרון".







יהודה שומרון התיישבות התנחלויות צרפת וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד