ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בחברת החשמל מבקשים מהדתיים: להשתמש 'מושכל'

לקראת ערב שבת ובמזג האוויר החורפי חברת החשמל פונה לציבור הדתי ומבקשת להשתמש בחשמל באופן מושכל

גנרטור, צילום: יוסי וייס
גנרטור, צילום: יוסי וייס

בשל מזג האוויר החורפי הצפוי להמשך גם בימים הקרובים, חברת החשמל פונה לציבור הדתי והחרדי להשתמש בחשמל באופן מושכל בערב כניסת השבת ובצאת השבת. במזג אוויר חורפי וקר היקף השימוש במכשירי חשמל בכלל ובמכשירי חימום בפרט, גדל באופן משמעותי ובפרק זמן קצר יחסית.

במקומות בהם אין התאמה בין תשתית החשמל בבית לגודל ולהיקף מכשירי החשמל המופעלים בו-זמנית, עלולות להיגרם תקלות, הפרעות בקווים ונזקים לתשתיות החשמל, ובעקבות כך, גם עלולות להיגרם הפסקות חשמל.

לפיכך, בטרם כניסת השבת, מומלץ להסיט, ככל האפשר, את הפעלת המכשירים כמו מכונת כביסה, מייבש כביסה, תנור בישול ואפייה למועד מוקדם יותר. חלוקת העומסים תוריד את שיאי הביקוש הנקודתיים. כמו כן, במהלך השבת, יש להקפיד להימנע משימוש בו זמני של מכשירי חשמל רבים.

חשוב מאוד להקפיד על הבטיחות, לא לייבש כביסה על מכשירי חימום, לא להניח מכשירים פולטי חום (מטענים, מחשבים ניידים) על שמיכות או חומרים דליקים אחרים, להימנע מלהשאיר שמיכות חימום מופעלות במשך כל הלילה ובשום פנים ואופן לא להשתמש במכשירים פגומים. תנורי "ספיראלה" , באם הם מופעלים, חייבים להיות יציבים ובעלי רשת הגנה.

לאור מזג האוויר החורפי והעומס בביקושים לחשמל, פועלים צוותי חברת החשמל בכוננות מיוחדת הכוללת תגבור העובדים בשטח, על מנת לתת מענה מיידי ככל הניתן לתיקון תקלות ולגידול בביקושים.
חשמל חברה ישראל שבת דתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד