כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
הוגשו כתבי אישום

טיפשים בכבישים: 12 שנים נהג ללא רישיון

נהג נעצר בכביש מספר 4 סמוך למושב גנות כשהוא משוחח בטלפון, הנהג תושב תל אביב בן 54, התגלה כפסול לנהיגה בפעם השישית. נהג נוסף נתפס ללא רשיון שפקע בשנת 2012, כלומר הוא 12 שנים נוסע בכבישי הארץ ללא רישיון

טיפשים בכבישים: 12 שנים נהג ללא רישיון
משטרת התנועה בפעולה בכבישים צילום: דוברות המשטרה

אתם יודעים מה? לפעמים גם לנו נמאס, יש גבול כמה אנחנו יכולים לספר לכם על נהגים שסרחו, יצאו לכבישי ישראל בלי רישיון נהיגה, או בפסילה. גם אנחנו רוצים להתחיל שבוע חדש עם כוס קפה ולומר לכם שאין לנו טיפשים בכבישים, שאתם יכולים פשוט לצאת לכבישים ולרחובות בלי לדאוג שאיזה משוגע או איזה עבריין ינסה לפגוע בכם. אבל כמו שאומרים - החלומות שלנו לא מתכתבים עם המציאות. הכבישים גדושים נהגים מסוג קמיקזה ועל היתר נספר לכם כאן.

בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה היו עסוקים בפעילות אכיפה בכביש מספר 1 שבמסגרתה נעצר תושב שגב שלום בן 33 סמוך למחלף שער הגיא. בדיקה של השוטרים גילתה עד מהרה שלנהג שלנו היה רישיון נהיגה שפקע בשנת 2012, כלומר הוא 12 שנים נוסע בכבישי הארץ ללא רישיון. מדוע? כי הוא פסול נהיגה חמש פעמים. הנהג נעצר ונכלא וכתב אישום יוגש נגדו. הרכב שלו הושבת ל-30 יום.

עוד אחד? בבקשה, קחו את הנהג תושב מזרח ירושלים בן 42 שנעצר בדרום סמוך לצומת גורל. הוא הצליח להיפסל מנהיגה רק שלוש פעמים. השוטרים לא התרשמו מזה שהוא לא הצליח לשבור את השיא המפוקפק של תושב שגב שלום, ועצרו אותו. נהג הנהג הוגש כתב אישום בהליך מהיר והרכב שלו הושבת ל-30 יום.

עוד פסול? בכיף, הפעם אחד במשקל כבד: בשבוע שעבר השוטרים עצרו בכביש מספר 1 משאית שעליה נהג תושב אליכין בן 59. הנהג פסול לנהיגה על ידי בית משפט ולשוטרים נותר רק לחקור אותו ולהזמין אותו לשיפוט מהיר. המשאית הושבתה ל-30 יום.

אבל אתם יודעים מה? את הטוב שמרנו לסוף: ביום חמישי בשבוע שעבר שוטרי יחידת האופנועים של משטרת התנועה עסקו בפעילות שגרתית בכביש מספר 4 סמוך למושב גנות כשהם הבחינו בנהג של רכב שטח של מרצדס משוחח בטלפון, אז הם עצרו אותו לבדיקה וגילו שהנהג, תושב תל אביב בן 54, פסול לנהיגה פעם שישית. רישיון הנהיגה שלו פקע עוד בשנת 2019. והוא נוסע לו בכביש בכיף ומשוחח בטלפון. הנהג נעצר ונכלא כמובן וכתב אישום יוגש נגדו.

סעו בזהירות.

 

משטרת ישראל נהיגה בשכרות נהיגה במהירות גבוהה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}