כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
החברה דאגה להסוות

חשמלית חדשה במחיר עממי: יונדאי רומזת על ה"אינסטר"

יונדאי עדיין לא חשפה הרבה פרטים אודות האינסטר, למעשה גם את התמונות הספורות שהיצרנית אכן פרסמה, היא דאגה להסוות היטב כך שלא רואים עדיין כיצד האינסטר החשמלית באמת תיראה

חשמלית חדשה במחיר עממי: יונדאי רומזת על ה"אינסטר"
יונדאי בשלב הזה רק רומזת על המראה של "אינסטר" רכב חשמלי עירוני קטן עם טווח של 355 ק"מ. החשיפה המלאה בסוף החודש צילום: יונדאי

יונדאי הקוריאנית מכינה לקונים הפתעה: מכונית חשמלית קטנה (בממדי קבוצת מיני או סגמנט A) ועירונית שתיקרא "אינסטר".

יונדאי אינסטר הקטנה היא למעשה גרסה חשמלית של עוד דגם קטן של יונדאי שצפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים: יונדאי "קספר". אבל במקום מנוע הבנזין של הקספר, לאינסטר יהיה מנוע חשמלי.

יונדאי עדיין לא חשפה הרבה פרטים אודות האינסטר, למעשה גם את התמונות הספורות שהיצרנית אכן פרסמה, היא דאגה להסוות היטב כך שלא רואים עדיין כיצד האינסטר החשמלית באמת תיראה, אבל היא כן חשפה כמה וכמה פרטים טכניים חשובים.

ראשית מה שהכי חשוב הוא הטווח: האינסנטר מסוגלת לפי יונדאי לנסוע 355 קילומטרים בין טעינות לפי תקן המדידה האירופי שנקרא WLTP. תקן זה הוא תקן מחמיר למדי, כך שניתן לצפות שהטווח של היונדאי החשמלית הקטנה יהיה דומה להצהרת היצרן.

מעבר לכך, זוהי מכונית חשמלית עירונית שמטרתה המוצהרת היא לנסוע בעיר. מבחינת העיצוב, עדיין לא ניתן לדעת האם האינסטר תיראה בדיוק כמו אחותה שלוגמת בנזין או שתיראה אחרת, אבל סביר שיונדאי תייצר בידול בין הדגמים, כלומר תעניק לאינסטר עיצוב מעט שונה.

לפי הצהרת היבואנית, קבוצת כלמוביל, היונדאי החשמלית העירונית תגיע לישראל בשנה הבאה ולהערכתנו היא עשויה להפוך לאחת החשמליות הזולות בשוק הישראלי.

 

יונדאי אינסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}