י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סקירת ספר: עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים

חוברת חדשה של הרב ישועה עטייה מנסה לעשות 'שלום בית' בצורה קצרה ותכליתית

סקירת ספר: עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים

הימים כעת ימי בחירות, ימים של שיסוי והתלהמות, התנגחויות וספינים, ובד בבד חבירות ובריתות בין גופים פוליטיים שונים ולעיתים אף מנוגדים - המוצאים מכנה משותף בדרכם להשגת מטרות משותפות.

אם נשליך כל זאת אל הבית היהודי (לא המפלגה!) האישי של כל אחד מאיתנו, הרי שמה שמתרחש במגרש הפוליטי הוא תמונת ראי, לא פעם, למה שקורה בתוך הבית פנימה.

הרב ישועה עטייה, יועץ זוגי ומגשר משפחה, מספר שהוא נתקל באין ספור זוגות, שמתמודדים עם קשיים משמעותיים בשלום בית, בגלל חוסר הדרכה וידע בסיסיים.

אז מה עושים?

הרב עטייה שינס מותניו וקיבץ את כל הידע הרב שרכש בנושא והוא מוציא לאור חוברת המכונה "עזרה ראשונה לנישואין מוצלחים" אשר נותנת מענה הולם לכל זוג שאיכות הזוגיות שלו יקרה לו.

החוברת כוללת: הדרכה לחתן ולכלה, הכוונת זוגות נשואים והתנהלות בשעת משבר.

כמו כן משולבים בחוברת: דפי עבודה, תרגילי חשיבה וטבלאות לעבודה מעשית, הכול כתוב בשפה פשוטה ומקצועית וכן מלווה בציורים ובתמונות צבעוניים להמחשה בצורה נאה ומושכת לב.

החוברת תהיה כלי עזר רב שימושי, לדיינים יושבי על מדין, למורי הוראה, למדריכי חתנים ולמדריכות כלות, רבני שכונות, מרצים בחוגי בית ומגידי שיעורים, הן לגברים והן לנשים ולכל בני זוג והורים אשר ירצו לבנות את ביתם מתוך אהבה ואחווה שלום ורעות.

החוברת תפתיע, תדריך ותפעיל אתכם קדימה, כדי שאתם בעצמכם תעבדו ותשפרו את הזוגיות שלכם, בלא שתזדקקו לעזרת יועצים ואנשי מקצוע נוספים.

בימים אלו מחולקות 1000 חוברות לרבנים, דיינים ומדריכי חתנים (לע"נ האישה מרים בת לאה סואטס).

עדיין נותרו עוד חוברות לחלוקה לרבנים העוסקים בשלום בית ולמדריכי חתנים בלבד.

ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות.



שלום בית נישואים הרב עזרה עטייה הדרכה לחתנים יועץ זוגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד