כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

'יחד' מגיבים לדרעי: "לא זמן לשיקולים צרים"

בעקבות דבריו של דרעי בראיון 'בחדרי חרדים' לפיהם הוא אינו רואה את אלי ישי כחלק מהגוש החרדי, ולא ישתף עם מפלגתו פעולה לאחר הבחירות, משיבים אנשי ישי אש • הרב ששון טרבלסי, מס' 5 ברשימתו של ישי ודובר בית הרב מאזוז מבהיר בתוקף: מצב עולם התורה לא מותיר מקום לשיקולים צרים" • "נפעל עם שאר הסיעות בתיאום מלא"

הרב מאיר מאזוז
הרב מאיר מאזוז

בעקבות הראיון שעניק היום יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי שם נשאל האם יו"ר תנועת יחד ח"כ אלי ישי נחשב חלק מהגוש החרדי והאם ישתפו עמו פעולה לאחר הבחירות והשיב שלא, תוקפים בחזרה בביתו של הרב מאזוז ואומרים - "מצב עולם התורה אינו מותיר מקום לשיקולים צרים".

דרעי אמר בראיון וידאו לבחדרי חרדים כי: "אני לא רואה את ישי כחלק מהגוש החרדי. יש לנו מסורת של מועצות ואנחנו משתפים פעולה עם אנשים שיש להם מועצות גדולי התורה, והם המועצות גדולי התורה שלנו ואיתם נשתף פעולה".

דרעי אמר גם בראיון כי "אני רואה בבית היהודי שותפים פוטנציאלים ולכן הוראתי לכל חברי הכנסת שלא לתקוף אותם. למרות שיש לנו בטן מלאה"

בתגובה לדברי דרעי אומר ל'בחדרי חרדים' הרב ששון טרבלסי, מס' 5 ברשימת ישי ומי שמשמש כדוברו של ראש הישיבת כסא רחמים ומנהיג מפלגת 'יחד' הגר"מ מאזוז: "מרן ראש הישיבה יהיה בתיאום עם רבני וחכמי שאר הסיעות החרדיות יפעלו לאחר הבחירות בתיאום מלא כדי לקדם את האינטרסים של עולם התורה ולומדיה".

טרבלסי הוסיף ואמר: "מצב עולם התורה אינו מותיר מקום לשיקולים צרים. זהו ערך עליון שיקר לאלפי בתי ישראל".



צפו: הראיון שדרעי העניק היום ל'בחדרי חרדים'


דרעי מתקפה אלי ישי ששון טרבלסי יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד