כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ניסים זאב חושף: דרעי התחייב לתמוך בהרצוג

יו"ר ש"ס אריה דרעי, התחייב ליו"ר תנועת 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג, כי יתמוך בו לכהונת ראש הממשלה - כך טוען חבר הכנסת לשעבר של ש"ס, ניסים זאב • "לא לחינם חנין זועבי בירכה את דרעי על שירש את ראשות תנועת ש"ס" • זאב מחה על דברי דרעי נגד 'יחד': "זו תנועה המונהגת על ידי גדול העולם הגר"מ מאזוז - אסור חלילה לזלזל" • בש"ס הגיבו: "להד"ם"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"דרעי כבר התחייב לבוז'י הרצוג שהוא יהיה ראש הממשלה הבא - אז איך ביבי יהיה ראש הממשלה הבא?", כך טוען ניסים זאב, חבר הכנסת המודח של ש"ס, בראיון ל'בחדרי חרדים'.

בראיון ל'בחדרי חרדים', אמר היום יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, כי "ביבי יהיה ראש הממשלה של ישראל, וכי ש"ס באופן טבעי נוטה ימינה. הוא אף רמז שש"ס שוקלת להכריז על תמיכתו בראש הממשלה נתניהו להמשך כהונתו בממשלה הבאה".

"הבעיה היא", חושף זאב, "שאריה דרעי כבר הבטיח לפני מספר חודשים את התמיכה שלו ביו"ר המחנה הציוני יצחק (בוז'י) הרצוג. למעשה הוא הצהיר עליו שהוא יהיה ראש הממשלה הבא והבטיח כי יתמוך בו".

"למעשה", מוסיף זאב, "דרעי אהוד מאוד בשמאל הקיצוני ולא בכדי. האם לחינם הרעיפה עליו חנין זועבי שבחים? היא אמרה כי היא שמחה שהוא הגיע להיות יו"ר תנועת ש"ס, במקומו של אלי ישי, תוך אמונה שהוא - בניגוד לישי - יהיה שותף לגוש השמאל.

"כך גם", מוסיף זאב, "אחמד טיבי אמר בגלי צה"ל שהוא מאוד שמח שסוף סוף אריה דרעי הקשיב לו וסילק את ניסים זאב כי אני ימני מידי. מכאן נבין לאן נוטה ש"ס היום".

"ייתכן שבסופו של דבר בלית ברירה הוא ייאלץ להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה, בשל תוצאות הבחירות, אבל אז ייאלץ להפר את הבטחותיו לבוז'י הרצוג ולגוש השמאל".

זאב גם התייחס לדברי דרעי לפיו אלי ישי "אינו נחשב מהגוש החרדי וש"ס תפעל במשותף רק עם מפלגות שיש בהם מועצות גדולי התורה", ואמר: "הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ופטרון תנועת 'יחד', הינו מגדולי העולם, המוערך על ידי כל גדולי ישראל, אסור חלילה לזלזל בו.

"כתוב 'ועשית ככל אשר יורוך' אז איך ניתן לדרוש מתלמיד של גאון עולם וגדול בתורה כמו הגר"מ מאזוז, להשמע לאריה דרעי, כאשר מורו ורבו אומר אחרת?".

"שתי המפלגות נשמעות ל'דעת תורה'", מדגיש זאב, "וראוי לדבר על אחדות ושיתוף פעולה בין ש"ס ל'יחד' לאחר הבחירות".

בתנועת ש"ס הגיבו: "לא היו דברים מעולם, מאחלים לש"ס בריאות".

ומה אמר דרעי בסוכות?
יצויין כי בראיון של אריה דרעי לגיליון סוכות של 'ידיעות אחרונות' הוא תקף בחריפות את ממשלת נתניהו ואמר כי השותפות עם הליכוד נגמרה והמטרה עם פתיחת מושב החורף תהיה להפיל את הממשלה ולקיים בחירות חדשות.

"נרקם ציר חדש ומעניין בפוליטיקה הישראלית", נכתב בעיתון המקורב להרצוג, "בין דרעי ויו"ר מפלגת העבודה יצחק (בוז'י) הרצוג. יו"ר מפלגת העבודה לשעבר ח"כ שלי יחימוביץ' סירבה לנהל דיאלוג ולשתף פעולה עם דרעי בגלל הרשעתו בפלילים, אבל מאז בחירתו של יצחק הרצוג לראשות העבודה - השניים מנהלים דו-שיח אינטימי. עד כדי כך, שבחודש מארס השנה המליץ דרעי על הרצוג לתפקיד ראש הממשלה הבא".

דרעי עצמו הסביר כי בוז'י הוא בחור הגון, איש צוות, מוכשר מאוד וחרוץ. אני לא רואה שום סיבה שהוא לא יכול להחליף את נתניהו ולהיות ראש הממשלה. אבל זה לא תלוי בי. הוא צריך להביא מנדטים ולגבש סביבו גוש".
זאב שס דרעי שמאל ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 78 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד