כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מפגן נשים מצמרת התקשורת החרדית

קבוצת "נשים בתקשורת" הכוללת כ-60 נשות תקשורת ומובילות דעה חרדיות, התקבצו השבוע במפגש מהנה גדוש טעמים, ניחוחות וחוויות עם נשמה

מפגן נשים מצמרת התקשורת החרדית

קבוצת "נשים בתקשורת" הכוללת כ-60 נשות תקשורת ומובילות דעה חרדיות, התקבצו השבוע במפגש מהנה גדוש טעמים, ניחוחות וחוויות עם נשמה.

האירוע התקיים בסטודיו אסאי היוקרתי אשר ממוקם ברחוב יחזקאל בבני ברק, שם, תוך סלטות באויר הסביר מיקי חייט על החוויה והמודעות לכושר ובריאות, שאותה הוא מבקש להביא לתושבי בני ברק והסביבה.

את האירוע פתחה הגב' חני וינרוט בהרצאתה העוצמתית, הותירה את הנשים פעורות פה ודומעות, ובעיקר מרגישות אמונה אמיתית פנימית.

בהמשך עלתה הקומיקאית דנה שוורצמן במופע "דנה בסוגיה", ונתנה כלים לחיים בצורה משעשעת.
את האירוע הטעימה באסטיות וטוב טעם, יהודית זק - קונדיטוריה ושוקולטריה, עם בר מתוק לשולחן הקפה, ובר ענק של סושי, רטבים, סלטים, מרק כתום משגע, ושייקים בריאותיים שנעשו בחלקם עם מוצרי סויה של אלפרו.

חברות רבות שביקשו לפרגן ולהשתתף באירוע, הציגו שלל מתנות ל"נשים בתקשורת", כך הציגו מולר את ה"מולר" 0% בטעם משגע, "סט מסורת- אמנות בעור" דאגו לספרי תהילים יוקרתיים ומיוחדים עם הקדשה מיוחדת לכבוד האירוע, "אלפרו" פינקו את הנשים במיטב מוצריהם, "אליה" ו"מלון אירופה" הממוקם בטבריה, פנקו בשוברים ומתנות ובוטיק "פלאטר" מרחביה הזמין את הנשים להנות מהקולקציה החדשה. עוד הוענקו מוצרי טיפוח של סבוקאלם ,נעמה בצלאל, שרי יהל העניקה שוברי איפור יוקרתיים, מוצרי שיזוף יחודיים מבית "טופ סאן", יעלת חן פרגנה טיפול מפנק, חלי ממן היתה עם תוכניתה המצויינת להרזיה בטוחה, גלית איטליה בשוברים מיוחדים, קדם פנקו ביינות ומוצרים לעוגות,מסעדת "הולי בייגל" פירגנה שובר מתנה והכי חשוב, ספרי שיר השירים המעוצבים באומנות מדהימה הוענקו ע"י אחת מבנות הקבוצה. בהוקרה לחברות האומרות מידי ערב שבת שיר השירים כסגולה לזיווג ולישועה לאנשים שונים.
האירוע הסתיים בתחושת אחדות נפלאה וטעם אמיתי של עוד, עד למפגש הבא.




























































נשים תקשורת לובי נשי קריירה מפגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד