כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הדיל המכוער של איווט • הנייעס היומי

בכירה ב'ישראל ביתנו' חשפה דיל בין לפיד, איווט וכחלון • ב'יחד' משיקים קמפיין חדש • הנייעס היומי

הדיל המכוער של איווט • הנייעס היומי
פלאש 90

הליכוד

הערב פורסם בחדשות 2 הקלטה של סגנית השר פאינה קירשנבאום מ'ישראל ביתנו' בכנס בחירות בערד, שם חשפה כי בושלה תוכנית בין 'ישראל ביתנו', יאיר לפיד ומשה כחלון לשיתוף פעולה שהייתה מביא את יו"ר ישראל ביתנו לכס ראש הממשלה. ב'יש עתיד' וב'כולנו' הכחישו.
ב'ליכוד' מסרו בתגובה: "הדיל המכוער שנרקם במחשכים בין לפיד, ליברמן וכחלון, ונחשף הערב, רק ממחיש ומחדד את הסכנה הממשית מהאפשרות של הקמת ממשלת שמאל. שוב הוכח כי הדרך היחידה והבטוחה להקמת ממשלת ימין לאומית, בראשות הליכוד ובנימין נתניהו, היא בכך שייבחר ליכוד אחד גדול וחזק שיוכל בוודאות להרכיב את הממשלה הבאה".


ועדת הבחירות

בכותרות היום היו פסילת ח"כ חנין זועבי ואיש הימין ברוך מרזל. היו עוד כמה אירועים בוועדת הבחירות המרכזית. היא דחתה ברוב קולות את בקשתו של ברוך מרזל לפסול את "הרשימה המשותפת הערבית" מהשתתפות בבחירות לכנסת ה- 20. בעד הפסילה הצביעו שלושה חברי ועדה (סיעת ישראל ביתנו). שני חברי ועדה נמנעו (סיעת הליכוד).


יחד

במפלגת יחד השיקו סיסמא לקמפיין הבחירות הפותח של התנועה שקיבלה השבוע את האותיות "קץ". אחרי סיורים רבים ופגישות עם אנשי השטח נבחרה הסיסמא לקמפיין - "אני אלי ישי".
במטה ההסברה אומרים שהקמפיין נולד מהשטח, כאשר אנשים בקשו להזדהות עם המסרים של מפלגת "יחד" ועם פעילותו החברתית לאורך השנים למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל.
במסגרת הקמפיין יתבקשו התומכים של אלי ישי ותנועת "יחד" להצטלם עם הסלוגן "אני אלי ישי" ותמונתם תפורסם ברשתות החברתיות.
בחירות כנסת זועבי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד