א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

צמוד צמוד: ש"ס - 6 מנדטים, יחד - 5 מנדטים

סקרי סוף השבוע: הליכוד מוביל על המחנה הציוני, אלי ישי מצמצם פערים מש"ס ועובר את אחוז החסימה

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

הבוקר (ו) מתפרסם סקר פנלס פוליטיק שנערך עבור עיתון 'מעריב סופהשבוע', וממנו עולה הנתון כי המפלגה הגדולה ביותר היא הליכוד.

לפי נתוני הסקר הליכוד זוכה למנדט יותר מהמחנה הציוני ומקבל 24 מנדטים. המחנה הציוני מקבל 23 בלבד, הרשימה המשותפת הערבית מקבלת 13 מנדטים והיא המפלגה השלישית בגודלה. הבית היהודי יורד במנדט ומקבל 11 מנדטים, יש עתיד מתאוששת קצת ומקבלת 12 מנדטים, כולנו בראשות כחלון - 7 מנדטים.

יהדות התורה שומרת על כוחה ומקבלת 7 מנדטים, ש”ס נחלשת ומקבלת רק 6 מנדטים, מרצ שומרת על כוחה ומקבלת 6 מנדטים. ישראל ביתנו - 6 מנדטים, יחד בראשות ח"כ אלי ישי ממשיכה להתחזק ומקבלת 5 מנדטים.

היום פורסם גם סקר שנערך על ידי מכון TNS טלסקר עבור וואלה חדשות, ואשר גם ממנו עולה הנתון כי הליכוד מקבל את מספר המנדטים הגדול ביותר.

לפי נתוני הסקר הליכוד מתחזק ומקבל 25 מנדטים, המחנה הציוני מקבל 23 מנדטים. הבית היהודי מתאושש קצת ומקבל 13 מנדטים. הרשימת המשותפת הערבית מקבלת 12 מנדטים. יש עתיד נחלשת ומקבלת 9 מנדטים. כחלון מקבל 8 מנדטים. יהדות התורה שומרת על כוחה ומקבלת 7 מנדטים. ש"ס בסקר זה מקבלת 7 מנדטים. ישראל ביתנו מתאוששת קצת ומקבלת 7 מנדטים. מרצ נחלשת ומקבלת 5 מנדטים. יחד בראשות אלי ישי ממשיכה לעבור את אחוז החסימה בכל הסקרים ומקבלת 4 מנדטים.
ישי דרעי סקרים שס יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד