י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הסתיימה מלחמת האותיות • הנייעס היומי

'קץ' הולך למפלגת ישי וכ' הולך לכולנו • במחנה הציוני הקמפיין כושל • סיכום הנייעס היומי

הסתיימה מלחמת האותיות • הנייעס היומי
פלאש 90

המחנה הציוני

לאחר רצף כישלונות והגררות אחרי קמפיין הליכוד תוקף היום יו"ר המחנה הציוני את נתניהו במפגש עם מאות פעילים ואמר: "ככל שהלחץ אצל נתניהו עולה, כך הרמה של הקמפיין יורדת. היום מתברר שצוק איתן היה כישלון- כזה ששום סרטון או נאום לא יסתיר. אנחנו כבר חודשיים בקמפיין ולא שמענו ממנו עד עכשיו אף מילה רצינית על תכנית ביטחונית, כלכלית, תכנית דיור, או תכנית מדינית. הרצוג הוסיף "בהכל ביבי נכשל - נכשל בדיור, נכשל בכלכלה, אבל בראש ובראשונה - נכשל בביטחון". את דבריו סיים הרצוג באמירה "די ביבי. נכשלת?! הביתה!". רק נציין שבנתיים מי שנכשל במערכת הבחירות הנוכחית הוא הרצוג עם הקמפיין הכושל.
אגב הערב פרסם הכתב הפוליטי של חדשות 2 עמית סגל: כי במחנה הציוני בחנו אפשרות לשלוח 13 בכירים, כולל ח"כים, לבדיקת פוליגרף בשל הדלפות. הם ירדו מהרעיון בשל התנגדות פנימית.

כולנו

ועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט סלים ג'ובראן, דחתה את העתירה של מפלגת כולנו חברים נ נח, נגד שמה של מפלגת כולנו בראשות משה כחלון. הוועדה החליטה פה אחד לאשר לשימוש את שם המפלגה כולנו בראשות משה כחלון ואת האות כ' בפתק ההצבעה בקלפי.


יחד

לאחר נסיונות לקבל אותיות יותר טובות עבור מפלגת יחד, היום קיבלה את האותיות "קץ".
ועדת הבחירות הודיעה רשמית וסופית כי מפלגתו של אלי ישי תיקרא "יחד-העם אתנו בראשות אלי ישי", כאשר "קץ" הן האותיות שיופיעו על פתק המפלגה. יו"ר המפלגה, ח"כ אלי ישי שקיבל בצער את השם הלא ברור ואמר: "יחד נשים קץ לפגיעה בעולם התורה, קץ לשסעים וקץ לפגיעה בשלמות הארץ. יחד שבטי ישראל והעם אתנו".
כולנו שס ישי בחירות אותיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד