י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"אלו סודות מהחדר - גדו"י שבורים ורצוצים"

פרוש נאם אמש בכנס פתיחת מטה יהדות התורה ואמר - "גפני אומר שבראש דאגתנו זה הגיוס ואני אומר לכם - אנחנו חברי הכנסת המומים מלראות את גדולי האדמו"רים וראשי הישיבות ששבורים ורצוצים מהגזרה האיומה הזו" • "חרדה מונחת על הכתפיים שלהם שהם רואים שיש חוק כזה ואך מתקנים אותו" • "הבחירות הללו הן על גזירת הגיוס"

מאיר פרוש, צילום: משה גולדשטיין
מאיר פרוש, צילום: משה גולדשטיין

פרוש נאם אמש בכנס פתיחת מטה יהדות התורה בפתח תקווה, והדגיש את חשיבות מערכת הבחירות הקרובה - הפעם הולכים להלחם על חוק הגיוס.

פרוש: "גפני אומר כאן שבראש דאגתנו זה גזרת הגיוס, אני אומר לכם - וזה סודות מהחדר, שאנחנו חברי הכנסת המומים מלראות את גדולי האדמו"רים וראשי הישיבות ששבורים ורצוצים מהגזרה האיומה הזו".

פרוש הוסיף: "אתם לא יודעים איזה חרדה מונחת על הכתפיים שלהם שהם רואים שיש חוק כזה ואך מתקנים אותו. זה המסר שיוצא מהכינוס הערב - הדאגה הראשית של עם ישראל והעם התורני זה גזרת הגיוס".



גם ח"כ מקלב דיבר ואמר: "ישנם החושבים שהגענו אל המנוחה ואל הנחלה לאחר פיזור הכנסת. לא כן הדבר, אנחנו בעיצומו של תהליך. מאות אלפי קולות מרחפים באוויר ועדיין לא ידוע לאיזה מפלגות הם ינחתו, וגם אלה שכבר נחתו הם בנחיתת ביניים, וזה יכול עדיין לשנות את המערכת, בכלל לא בטוח שהמפלגות החרדיות יהיו חלק מהממשלה הבאה, ועל כן מחובתנו לפעול ולהפעיל.

"איזה סיבות יש לשאננות כשכל משפחה מודעת וסבלה ממה שעבר הציבור החרדי. ההתעסקות שלנו צריכה להיות - להביא עוד ועוד מצביעים. הפעם יותר מתמיד החובה היא על כל אחד ואחד, בגלל מה שעלול לקרות שוב".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס אמר: "בל נשכח שחוק הגיוס מגיע בקדנציה הקרובה למימוש ח"ו. ועלינו להביא זאת לידיעת מעגל הבוחרים שלנו.

"על כל אחד ואחד מוטלת החובה להביא לקלפי אנשים נוספים שבשל אדישות לא התכוונו להצביע. רק בכוח מחוזק נצליח לשנות את גזירת הגיוס".
גזירת הגיוס פרוש בחירות יהדות התורה מטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד