כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הרצוג: "נתניהו מפרק את ישראל ואת הדמוקרטיה"

מועמד 'המחנה הציוני' בטעידת ישראל לדמוקרטיה: "הציבור חש שזו ההזדמנות האחרונה להציל את הדמוקרטיה בישראל"

הרצוג. צלם: פלאש 90
הרצוג. צלם: פלאש 90

בוועידת ישראל לדמוקרטיה אמר הבוקר (ג) מועמד 'המחנה הציוני' לראשות הממשלה, יצחק הרצוג: "מנהיג שלא מבין שתפקידה של התקשורת במדינה דמוקרטית הוא לבקר ולאתגר - אל לו להיות מנהיג".

"בואו נשים את האמת על השולחן. מי שהפך את את גורמי הימין הקיצוניים לבני בית סביב שולחן הממשלה ובוועדת השרים לחקיקה ולגורמים העושים כל העולה על רוחם בלשכת ראש הממשלה, הוא לא אחר מאשר בנימין נתניהו. בדרך זו, ביבי מפרק את ישראל ומפרק את הדמוקרטיה. במקום להילחם בפורעי תג מחיר הוא נלחם בשלטון החוק, ואפשר לחברי הימין המשיחי לקדם חקיקה שמטרתה לבלום את סמכותו של בית המשפט העליון.

"במקום להילחם ביוקר הדיור וביוקר המחייה הוא נלחם באמצעי התקשורת המעזים לבקר אותו. במקום לקדם סיכוי להסדר, הוא המשיך לדרדר את ישראל לעבר האסון שנקרא מדינה דו לאומית, שישים סוף לחלום הציוני ולמדינה הדמוקרטית", האשים הרצוג.

הרצוג הוסיף כי: "את פירות הבאושים אנחנו רואים בימים אלו, כאשר תוצרי תעמולה שלא היו מביישים את הגרועים שבאויבנו מגיעים מתוך עמנו אנו. אז נכון – ראש הממשלה גינה. אולי הוא לא אשם, אבל ברור שהוא אחראי! שום גלגול עיניים לאחור לא ישכיח את אותם ימים נוראיים של קיץ 95׳, הימים שבהם ההסתה הגיעה לשיא, והרצח הפוליטי של ראש הממשלה עמד באוויר- התמימות מאיתנו והלאה. עצימת העיניים לא תחזור".

הרצוג חידד בדבריו כי "הציבור חש שזו ההזדמנות האחרונה להציל את הדמוקרטיה בישראל."
דמוקרטיה ישראל הרצוג נתניהו תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד