י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רשת 'תמנון' משיקה: קולקציית קיץ 2015

הקו האפנתי של קולקציית הקיץ מבית 'תמנון', מתמקד בטרופיקנה, ים, ספורט ובוהו שיק

צילום: שי יחזקל
צילום: שי יחזקל

טרופיקנה, ים, ספורט, בוהו שיק - זה נשמע כמו המרכיבים לחופשת קיץ מנצחת, וזה בדיוק הקו האפנתי שהיווה את ההשראה לקולקציית קיץ 2015 של רשת תמנון.

רשת האופנה 'תמנון' משיקה קולקציית קיץ חדשה ושובבה, המשלבת אלמנטים מעולמות שונים ומזכירה לנו שאופנה טרנדית ומדליקה, לא חייבת להיות יקרה. צוות העיצוב הצעיר של הרשת יצר קולקציה רעננה וצבעונית, שמשחקת עם הטרנדים ומעיזה ליצור שילובים מפתיעים בין קזו'אל לחגיגי ובין ספורטיבי לאלגנט.

רשת תמנון נחושה להוכיח לקהל כי ניתן למצוא פריטים אופנתיים במחירים נוחים. קולקציית הקיץ של 2015 עושה זאת בדיוק, ומצליחה להתאים את הטרנדים ממסלולי האופנה אל הארון של הצרכן הישראלי, במגוון גזרות משוחררות ובדים מאווררים עם שיק של קיץ.





















מאחורי הקלעים
לרשת האופנה הישראלית 'תמנון', פריסה ארצית של כ-82 סניפים, המציעים לקהל הישראלי מגוון רחב של פריטי אופנה טרנדיים ועדכניים במחירים נגישים ואטרקטיביים, המאפשרים לחדש את המלתחה בכל עונה.

כל הבגדים בקולקציית הקיץ מעוצבים על ידי צוות המעצבים הצעירים והמוכשרים של תמנון, ברובם בוגרים טריים של בתי הספר המובילים לאופנה. צוות המעצבים מתאפיין ברוח של חדשנות והעזה, ומתרגם מגמות מהעולם לכדי אופנה טרנדית המתאימה לסגנון ולאקלים הישראלי. ‏
תמנון אופנה נשים בגדים סטייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד