י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ללא סוכר וממתיקים: מהפכת השוקו של טרה

במסיבת עיתונאים מרשימה במחלבת טרה הוצגה המהפכה בקטגוריית השוקו הישראלי: השוקו היחיד ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים • אינפורמטיבי

ללא סוכר וממתיקים: מהפכת השוקו של טרה

במסיבת עיתונאים שנערכה במחלבת טרה במיוחד עבור עיתונאי המגזר החרדי, השיקה טרה את שוקו מוו הממשיך את מהפיכת מוצרי החלב ללא חומרים משמרים ובעלי ערכים תזונתיים טובים יותר ובריאים יותר, היחיד ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים, בכשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל.

מסיבת העיתונאים נפתחה בסיור במחלבת טרה, הממוקמת באזור תעשיה נ.ע.ם שבנתיבות. המחלבה מהמשוכללות בעולם, פועלת בתנאי סטריליזציה גבוהים כמעט ללא מגע יד אדם. את אולמות הייצור רחבי הידיים מילאו דוודים ענקיים ומערכת צינורות מסועפת כולם סגורים הרמטית בהם מתנהל תהליך הייצור של מגון מוצרי החלב: קוטג', גבינות, שמנת, יוגורט וכדו'. אנשי מחלקת הבקרה יושבים בחדר נפרד, והאולם- ריק מאנשים. בשונה ממפעלים אחרים אפילו רצפת המפעל נקייה, הכל כדי לאפשר את ייצור מוצרי החלב ללא חומרים משמרים.

"אם כל הצרכנים היו עוברים את הסיור במפעל ורואים בחוש את יכולת הייצור ואת רף הסטנדרטים הגבוה" הצהיר ארן אלסנר מנכ"ל טרה, "לא היינו צריכים להשקיע יותר בפרסום."

ארן הזכיר בדבריו את ההקפדה הבלתי מתפשרת של טרה בנושא הכשרות. "בטרה אין קו מוצרי מהדרין וקו מוצרי רבנות. כל מוצרי מחלבת טרה בכל מקום בארץ מוצעים לצרכן בכשרות מהודרת. כשצרכן ניגש לחנות ורוכש מוצר של טרה, ואין זה משנה אם החנות ממוקמת בירושלים, בתל אביב או בקרית שמונה הוא אפילו לא צריך להסתכל על האריזה."

מנכ"ל טרה התייחס גם לקו הבריא אותו נוקטת טרה מאז המעבר למחלבה החדשה. "אני מאמין כי תפקיד התעשייה הוא להוציא את הסוכר, הנתרן והחומרים המשמרים ממוצרי המזון שלנו. במחלבת טרה התחלנו את המהלך עם הוצאת החומרים המשמרים מהגבינות הצהובות ומכלל המוצרים, הוצאנו את הממתיקים המלאכותיים, הוספנו סידן- בכל מוצרי טרה יש הכי הרבה סידן בהשוואת למתחרים, ואנחנו במגמה להפחית נתרן במוצרי החלב המלוחים וסוכר במוצרי החלב המתוקים."

ניר קניאס סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה, ערך סקירה קצרה על תולדות המחלבה מאז הקמתה ועד היום באתר הייצור המתקדם שנבנה תודות לידע של מחלקת הפיתוח בארץ תוך סיוע של מחלבת מולר וגורמי נוספים מחו"ל. הקמת המחלבה בנגב, ציין קניאס, מספקת מקומות עבודה ישירים למעל 500 עובדים בנוסף לנותני השירותים והספקים.

ר' בן ציון פדר מנהל המגזר החרדי בטרה הציג את המוצר החדש - שוקו מוו ללא תוספת סוכר המבוסס על 99% חלב, דל לקטוז, מכיל הכי הרבה סידן ביחס למתחרים בקטגוריה ומועשר בויטמין D. המוצר החדשני מהווה אלטרנטיבה בריאה יותר בצורה משמעותית, ביחס למוצרים הדומים בקטגוריה, וכל זאת בטעם מצוין.

לשם השוואה באריזת 2 ליטר שוקו יטבתה יש כ-90 גרם סוכרים (כ-18 כפיות סוכר) יותר מאריזת שוקו 2 ליטר מוו של טרה - בה אין כלל תוספת סוכר. 0 כפיות תוספת סוכר!

באריזת 2 ליטר שוקו תנובה יש כ-80 גרם סוכרים (כ-16 כפיות סוכר) יותר מאריזת שוקו 2 ליטר מוו של טרה בה אין כלל תוספת סוכר. 0 כפיות תוספת סוכר!

בסיס הפיתוח של המוצר החדש כולל הדגשה של המתיקות הטבעית שיש בחלב - כחלק מתהליך הכנתו, המוצר עובר פירוק של סוכר החלב המוכר לנו כלקטוז - כתוצאה מתהליך זה, המוצר הופך מתוק (לצד תוספת קלה של סטיביה טבעית) וגם דל בלקטוז.

במחלבת טרה מציינים כי אם הצרכן הישראלי יעבור לצרוך שוקו מוו ללא תוספת סוכר, יחסכו אלפיים טון סוכר בשנה! המוצאים את דרכם לגופם של הצרכנים...
שוקו לקטוז טרה מחלבה עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד