כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מבצע משותף: טיטולים פרימיום וקידישיק

מבצע 'טיטולים שיק': בכל רכישה של שלוש אריזות טיטולים פרימיום, תקבל שובר 30 שקלים לרכישה ב'קידישיק' • אינפורמטיבי

מבצע משותף: טיטולים פרימיום וקידישיק

'טיטולים פרימיום' במבצע משתלם במיוחד ששווה לך כסף: "טיטולים שיק".

במסגרת המבצע, כל שלוש אריזות טיטולים פרימיום מזכות אותך בשובר של שלושים שקלים מתנה לרכישה ב'קידישיק', רשת חנויות אופנה לילדים המובילה במגזר החרדי, עם 15 סניפים ברחבי הארץ.

כבר יותר משלושים שנה שאימהות מנוסות סומכות על 'טיטולים', ומעניקות לילדיהן שילוב מנצח של ניסיון רב שנים וטכנולוגיה מתקדמת. 'טיטולים פרימיום' הוא הפיתרון המושלם: חיתול איכותי ונוח, מעטפת ייחודית רכה ונושמת, דפנות לוכדות נוזלים, להגנה משופרת מפני נזילות, בעל יכולת ספיגה לאורך זמן שמעניקה לו ובמיוחד לך – תחושת ביטחון מופלאה.

"לא מפתיע שאימהות מרגישות בטוחות עם טיטולים פרימיום", אומרת ענבל מור מנהלת תחום טיטולים בחוגלה, ״בטוחות בזכות הניסיון המבורך שלהן בטיטולים, בטוחות בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של החיתול והכי חשוב– בטוחות שהילד שלהן יכול להתרוצץ בשמחה ולהישאר יבש לאורך זמן עם טיטולים פרימיום".

כאמור במסגרת מבצע "טיטולים שיק" כל שלוש אריזות 'טיטולים פרימיום' מזכות אותך בשובר של שלושים שקלים מתנה למימוש אחד בכל קניה באחת מחנויות רשת קידישיק ברחבי הארץ. תוקף המבצע בין התאריכים: כ"ג בשבט – כ"א אדר תשע"ה (12.3.15 - 12.2.15) בכפוף לתקנון.
טיטולים פרימיום קידישיק מבצע תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד