כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מגזין בחירות שני מבית ש"ס: 'זעקת התורה'

המגזין, כמו קודמו, מופיע בפורמט מגזין כרומו מהודר, ויופץ בתפוצה של 100,000 עותקים בכל רחבי הארץ

צלם: קובי הר צבי
צלם: קובי הר צבי

לאחר ההצלחה הגדולה שנחל מגזין ההסברה הראשון של ש"ס לבחירות, מוציאה המפלגה מגזין בחירות שני תחת הכותרת "זעקת התורה". המגזין, כמו קודמו, מופיע בפורמט מגזין כרומו מהודר, ויופץ בתפוצה של 100,000 עותקים בכל רחבי הארץ.

גם מגזין זה מעוטר בשיחות מיוחדות של גדולי הרבנים בציבור הספרדי, בניהם חברי מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני והגר"ר אלבז. בשיחות הללו זועקים הרבנים נגד החבירה המסוכנת לאנשים שאינם צעדים לפי דעת תורה ומזהירים מפני הסטייה הקלה ביותר מדרכו הסלולה של מרן זיע"א.

הגר"ש בעדני זועק בראיון: "אין מקום לספיקות! מה השאלה כאן? מי יעצור את כל מבקשי רעתנו? מי יעשה זאת אם לא התנועות החרדיות ובראשן תנועת ש"ס? זה מה שיש לנו! אנו פועלים בס"ד בשיתוף פעולה מלא עם מפלגת 'יהדות התורה' וברוך ה' שגם הם דואגים לקדשי ישראל, אולם עלינו לדאוג לעצמנו, לציבור שלנו".

הגר"ר אלבז אומר בראיון: "יש חוק בגיאומטריה על שני קווים מקבילים שלעולם לא ייפגשו. אני מגדיר כך את עולם התורה. אם אתה הולך ישר אתה הולך ללא דאגות ולא נפגש עם רוחות זרות. אבל ברגע שיהיה סטייה של מילימטר זו תהיה קטסטרופה. אתה לא יודע מתי יבוא החורבן, אולי כעת ואולי בעוד עשרים שנה. כי ברגע שאתה יוצא מהדרך הישרה אתה מקלקל את הכל".

הרב יעקב סיני, נכדו הקרוב של מרן הגר"ע יוסף בטור מיוחד, המספר על מסירות נפשו של מרן לתנועת ש"ס ועד כמה חייבים לשמר את מפעלו הרוחני ולהמשיך את המהפכה אותה החל.

במגזין המיוחד ניתן למצוא את המשך הראיון המרתק עם יו"ר התנועה אריה דרעי, המספר בפרק הזה על שנות המהפכה הגדולות שהתחוללו בעולם התורה וברשויות המקומיות בעת כשכיהן כמנכ"ל ושר במשרד הפנים. בשיחה זו מגולל הרב דרעי פרטים מרתקים על המאבק הנחוש שניהל מול בכירי השלטון של אז, ועל הפתרונות המדהימים שיצר כדי לבנות מאות תלמודי תורה ומקוואות ברחבי הארץ, ולסייע למוסדות תורה רבים שהיו בקשיים תקציביים.

כמו כן, ניתן למצוא במגזין פאנל מיוחד של ארבעת הנציגים החדשים ברשימת ש"ס לכנסת הבאה, המספרים על העשייה הגדולה שחוללו בעירם ועל שאיפותיהם אי"ה בכנסת הבאה, וכן סיפורם המרגש של עשרות נערים 'שקופים' מערי הפריפריה שהתקרבו ליהדות בזכות פעולותיה הברוכות של תנועת 'אל המעיין' ברחבי הארץ.


מגזין שס חרדים אלבז בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד