כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ישי: "הנדודים של ראש הישיבה בגדר מסירות נפש"

ח"כ אלי ישי ומפלגתו ממשיכים לחרוש את הדרום • אתמול בלילה השתתפו מאות רבות בכנסים באשדוד ובאשקלון • סיקור

ישי: "הנדודים של ראש הישיבה בגדר מסירות נפש"

הסקרים מחמיאים אך ב״יחד״ לא נחים וממשיכים במלוא המרץ לחרוש את השטח. בכנסים שהתקיימו באשדוד ובאשקלון אתמול (ב') השתתפו מאות רבות של תומכי המפלגה שביקשו ליטול חלק במהפכת האחדות המתחוללת בין שלל גווני ציבור שומרי התורה והמצוות - אוהבי ארץ ישראל.

בכנסים השתתפו גדולי תורה, רבנים התומכים בתנועה ובראשם הגאון רבי מאיר מאזוז, הגאון רבי יצחק ברדא, הרה"ג איתמר מחפוד, הרה"ג רוני כהן, הרה"ג חיים אלמקייס, הרה"ג אדיר עמרוצי, הרה"ג ברכאל כהן, הרה"ג אליאור דוגמא, הרה"ג חיים בוכריץ והרה"ג עובדיה חן.

באירועים נטלו חלק יו״ר התנועה חה״כ אלי ישי, חה״כ יוני שטבון, חברי הרשימה - בהם ברוך מרזל שזכה לאהבה גדולה מהקהל, ששון טרבלסי יו"ר המועה"ד בכפר סבא, עמיטל בראלי ועו"ד ראובן יצחק.

הגר"מ מאזוז דיבר על אכזריות משרד האוצר כלפי הציבור החרדי ביחס לפתרונות מצוקת הדיור וכיצד ביקש לפיד להפלותו לרעה. הוא ציין כי "מי שלא הולך להצביע בעצם נותן את קולו ללפיד ולשונאי התורה". הוא שב וחיזק את הציבור בקריאתו הברורה והחד משמעית לכלל הציבור להצביע למפלגת "יחד".

הרה"ג חיים בוכריץ ראש מוסדות "יוסף לקח" אמר: "מי שמכיר את מרן ראש הישיבה יודע שמה שהוא נודד בחרבי הארץ, זו מסירות נפש ממש. ואם הוא יוצא – כולנו יוצאים"

יו"ר יחד חה"כ אלי ישי: "אני נרגש לראות את ההמונים פה, ידענו שאנחנו יוצאים למסע מאחד אבל לא האמנו עד כמה הציבור צמא לזה. בעז"ה בבחירות הקרובות נאמר 'קץ לפילוג, קץ לשנאה, קץ לשחיתות, קץ לפגיעה בעולם התורה ובשכבות החלשות'".

ישי חלק שבחים לחה"כ שטבון וסיפר על גבורתו במלחמת לבנון השניה.

חה"כ שטבון סיפר על ידידו רועי קליין שנהרג בקרב וכיצד אותה זעקת "שמע ישראל" - המאחדת את כל יהודי העולם מזה שנות דור מהדהדת באוזניו. "כל מי שארץ ישראל חשובה, כל מי שרוצה מדינה עם ערכים, עם תורה עם אחדות המקום שלו אצלנו".











ישי מאזוז כנס אשדוד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד