י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'יחד' מברכת את ביבי: חוק הגיוס הביא לקרע

יו"ר מפלגת 'יחד' ח"כ אלי ישי מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשל הצהרתו ל'בחדרי חרדים' כי יפעל לביטול הסנקציות הפליליות שבחוק הגיוס • "טוב שהבטיח לבטל את הסנקציות עוד טרם גיבוש הקואליציה - יש למנוע את הקרע בעם" • חדו"ש ציינה: "הפוליטיקאים בורחים מהנושא בבחירות האלו - טוב שנתניהו חשף את עמדתו"

צילום:פלאש90
צילום:פלאש90

יו"ר מפלגת יחד ח"כ אלי ישי מברך את בנימין נתניהו בשל הצהרתו היום (ג'), כי יפעל לביטול הסנקציות הפליליות שבחוק הגיוס.

"אני מברך את ראש הממשלה על הבטחתו לביטול הסנקציות עוד בטרם גיבוש הקואליציה", אמר. "מפלגת יחד תמליץ בפני הנשיא על בנימין נתניהו לראשות הממשלה ותהווה המזוזה של הקואליצה לאיחוד בין המגזרים השונים בעם ישראל והדאגה לשכבות החלשות.

"מפלגת 'יש עתיד'", מוסיף ישי, "בדורסנותה הביאה לשנאת אחים וקרע בעם שהוריד את המוטיבציה של המתגייסים לנח"ל חרדי על פי נתוני שר הביטחון.

ח"כ יוני שטבון המוצב שני ברשימת מפלגת יחד ואשר הצביע נגד חוק הגיוס אמר: "הוכח פעם אחר פעם שכל מי שהולך בכח נגד חלק מהחברה הישראלית מביא לתוצאות הראות אסון. מהלכים יש לקדם רק בשיח משותף מתוך הערכה לחיילי צה"ל ולומדי התורה כאחד".

מנכ"ל חדו"ש הרב עו"ד אורי רגב ביקר את הדברים ואמר כי "טוב יותר היה אם נתניהו היה חושף את עמדתו גם בשיחות עם עיתונאים חילונים ולא רק ביום שבו כל כלי התקשורת עוסקים בדו"ח עליו".

עם זאת הוסיף ובירך על חשיפת עמדותיו ואמר: "חדו"ש כידוע תמכה בסנקציות כלכליות והתנגדה לסנקציות פליליות, אבל לא די לדבר בכותרות וצריך לשמוע את הפרטים. אין ספק שהציבור היה רוצה לדעת לא רק מה מתכוונים המועמדים לבטל אלא גם איזה חוק הם יעבירו, איזה סנקציות יהיו בו, האם יהיו יעדי שירות מחייבים ועוד". לדבריו, "מדובר בנושא שעליו נפלה ממשלה רק לפני שנתיים ועמד במרכז מערכת הבחירות הקודמת. למרבה הצער, הפוליטיקאים בורחים ממנו בבחירות האלו וטוב שנתניהו הפסיק לברוח".
בנימין נתניהו חוק כלא צה''ל ישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד