כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ש"ס מחממת מנועים: עצרת ענק ב'יד אליהו'

המהפכה חוזרת • ש"ס נערכת לעצרת אלפים ב'יד אליהו' • ישתתפו גדולי ישראל שלראשונה יביעו תמיכה בתנועה

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

תנועת ש"ס מחממת מנועים ונערכת לעצרת בחירות ענקית שתתקיים באצטדיון 'יד אליהו' בתל אביב, במעמד גדולי הדור מועצת חכמי התורה, רבנים ואלפי תומכים מכל רחבי הארץ. הכנס יעמוד בסימן "לך כנוס את כל היהודים" ויסמל את האחדות הגדולה הקיימת בציבור החרדי סביב תנועת ש"ס ודרכו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א

העצרת תתקיים אי"ה ביום שלישי יב' אדר ליל תענית אסתר בהיכל 'יד אליהו' בתל אביב. בעצרת אמורים ליטול חלק מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א, ראשי הישיבות, מקובלים רבני קהילות ועוד.

באירוע הענק צפויים להשתתף גדולי תורה שלראשונה יביעו את תמיכתם בתנועת ש"ס וזאת עקב הבלבול שנוצר וסכנת הקיום למפעלו של מרן זיע"א רואים בזה גדולי התורה כשעת חירום לעולם התורה ועל כן לראשונה יכריזו בקולם על תמיכה פומבית בתנועת ש"ס.
בעצרת יבהירו גדולי ישראל ובראשם מרן הגר"ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה את החובה הגדולה לפעול בכל הכח למען חיזוקה של תנועת ש"ס. כזכור, העצרת הגדולה ביד אליהו היוותה תמיד את הכוח המניע של האלפים הרבים לצאת אל השטח ולפעול בייתר שאת למען התנועה הקדושה כמצוותו של מרן.

בימים אלו נציגי ש"ס ברשויות המקומיות נערכים לעצרת בארגון הסעות מכל רחבי הארץ כדי להביא את האלפים למעמד.

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי מכנס בימים אלו את בכירי משרדו כדי להיערך לקראת המעמד הגדול. על ניהול העצרת הופקד הר' פנחס ראובן אשר ניסיונו רב בכינוסים מעין אלו.
שס עצרת הגרש כהן יד אליהו מעמד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד