י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו: "מי יכול לתאר את בני עדות המזרח בלי ש"ס?"

הגר"ש ארוש, מראשי קהילת ברסלב במכתב תמיכה למען תנועת ש"ס: "מרן דיבר עמנו על חשיבות המפעל הקדוש - מי יבא אחר המלך?"

יו"ר ש"ס  דרעי עם הגר"ש ארוש. (באדיבות המצלם)
יו"ר ש"ס דרעי עם הגר"ש ארוש. (באדיבות המצלם)

ראש מוסדות 'חוט של חסד' ומראשי קהילת ברסלב, הגה"צ רבי שלום ארוש, קורא במכתב מיוחד לתמוך בתנועת ש"ס.

במכתבו הערב (ג'), כתב הגר"ש: "אל אחינו בית ישראל, זה לי עשרות בשנים שזכיתי להתקרב ולקרב את לבבות אחינו בני ישראל אצל תורת רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א ולהביא בפניהם את עיקרי האמונה בו יתברך בתמימות ובפשיטות".

הגר"ש במכתבו מציין כי תמיד בחר שלא הביע דעה פומבית בנושא הבחירות אך הפעם המצב שונה "ומאז ומעולם לא הבעתי את דעתי האישית בענייני בחירות ומחלוקת וכדו', כל זאת בשביל להצליח לאחד את כלל נשמות ישראל ולקרב אותם איליו יתברך, כי עלי ידי שלא נכנסים בעניינים כאלה אזי אפשר להשפיע יותר.

"אבל זכינו שבדור האחרון עשה איתנו הקב"ה חסד חינם ושלח לנו מלאך המושיע מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שנטל על עצמו את כל עניני הנהגת הציבור ברוחניות ובגשמיות והקים את התנועה הקדושה תנועת ש"ס אשר הרימה מעפר את בני עדות המזרח בהקמת תלמודי תורה ומוסדות תורה ובסיוע לחלשים. אשר מי יכול לתאר את בני עדות המזרח בלי תנועת ש"ס, ומרן זצוק"ל דיבר עמנו כמה וכמה פעמים על חשיבות המפעל הקדוש הזה ומי יבא אחר המלך".

במכתבו קובע הגר"ש: "על כן אמרתי בדעתי לא עת לחשות ובאתי בזאת לבקש ולהתחנן מאת אחינו בית ישראל לפעול ככל יכולתם למען רשימת ש"ס בבחירות לכנסת כפי רצונו הקדוש והטהור של מרן ולמען המשכת מפעליו הגדולים, לא את דעתי אני אומר אלא את מה ששמעו אוזני ממרן זצוק"ל שבנפשו היה הצלחת התנועה הקדושה. וכל העוזרים והמסיעייים תבוא עליהם ברכת ה' אכי"ר".

לסיום מוסיף הגר"ש ומחזק את קריאתו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא: "שמחתי לראות את דברי קודשו הקריאה של כבוד מורי ורבי רבי דוד אבוחצירא שליט"א. והנני מצטרף בקריאה גדולה, עת צרה ליעקב וממנה יוושע לתמוך בתנועת ש"ס להמשיך לשמוע לכבוד מורנו ורבנו הרב עובדיה יוסף זצ"ל".


שס ברסלב תורה גרש ארוש חוט של חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד