י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הראב"ד: אני מודה שמדברים עלי לשון הרע

הראב"ד ערך סעודת הודאה' על 'מחילת עוונות' בשל דיבורי לשון הרע עליו • חדל להופיע לדיוני בית הדין בשל הצקות

הראב"ד הגר"מ שטרנבוך
הראב"ד הגר"מ שטרנבוך

"גם אני מודה ומשבח להקב"ה על שמדברים עלי לשון הרע יום יום, שכל הדברים הללו הם אך ורק לטובתי שאזכה למחילת עוונות". כך התבטא השבוע ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך במסיבת הודאה שנערכה בביתו.

הראב"ד הסביר את פשר עריכת מסיבת ההודאה "ולכן אני עושה סעודה, שהדבר פשוט שכאשר אחד נפטר מעוונותיו הוא מחויב לעשות סעודה גדולה ולשמוח, וכעין מה שמבואר בירושלמי שמלך היה עושה סעודה גדולה כשנתמנה למלך ועלה לגדולה, וכן בפרשת יתרו מבואר שכל גדולי ישראל השתתפו בסעודה שעשה יתרו כדי לכבדו על שעלה לגדולה ונתגייר, וגם אני עושה סעודה גדולה על זה, דאין לך שמחה גדולה ככפרת עוונות, והוא כמו חתן ביום חופתו".

הדברים מגיעים בעקבות כך שאנשים משולי המחנה מדברים עליו סרה בדיבורי לשון הרע, ומבקשים להטיל את מרותם על הראב"ד על ידי הפעלת טרור.

בתוך כך טוענים מקורבי הרב שטרנבוך כי כבר מספר שבועות בית הדין של העדה החרדית מושבת לחלוטין, ולא מתקיימים דיני תורה בבית הדין.

הראב"ד חדל מלהופיע בלשכת הבד"ץ מזה כמה שבועות, למרות שבפועל הינו מכהן במשרת ראב"ד על כל המשתמע מכך, וראשי הנהלת העדה החרדית עומדים בקשר רציף עם הראב"ד על כל השאלות העומדות על סדר היום, אבל בעקבות "שיבושי הליכי דין" שבוצעו בדיונים על מתחם "שנלר", המצב שנוצר לא מאפשר את השתתפות הראב"ד בדיונים, עד שיסודרו העניינים בהסכמים ברורים בתוך העדה החרדית.
שטרנבוך משה ראבד לשון הרע העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד