י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מכשיר שכותב במקומכם מכתבים בכתב היד שלכם

שירות חדש בשם Bond service מקווה לעורר לתחייה את המכתבים הנכתבים בכתב יד - באמצעות רובוט

Bond service
Bond service

אין חולק על כך שהאימייל הפך את התקשורת בין בני אדם למהירה, פשוטה ויעילה הרבה יותר, ועדיין, יש משהו מאד נעים ואישי בקבלת מכתב מוחשי שנכתב בכתב יד. שירות חדש בשם Bond service מקווה לעורר לתחייה את המכתבים הנכתבים בכתב יד.

מדובר ברובוט שמחזיק בעט נובע שכותב מכתב בכתב היד האישי שלכם, ואז שולח אותו בדואר. מה רע בלכתוב מכתב בעצמכם, אתם שואלים? ובכן, הרובוט בונד משתמש בעטים, דיו ונייר יוקרתיים שכנראה לא הייתם רוכשים בעצמכם. חוץ מזה, הוא גם מוודא שלא יהיו טעויות כתיב לאורך כל המכתב.



איך זה בדיוק עובד? ובכן, דבר ראשון עליכם לשלוח דוגמה של מכתב שכתבתם במייל. התוכנה של בונד מנתחת אותו ולומדת איך אתם כותבים כל מילה באלף בית, את הרווחים בין האותיות והמילים וכו'. לאחר מכן, בכל פעם שתרצו לכתוב מכתב אישי בכתב יד, כל שעליכם לעשות הוא להקליד אותו על גבי דף חלק באתר האינטרנט של בונד, ולצרף את השם והכתובת של הנמען. בסופו של התהליך אחד מ-11 הרובוטים של החברה יכתוב את המכתב על גבי נייר וישלח אותו ליעד.

בשלב זה היות ומדובר בגרסת בטא, אם אתם רוצים שבונד ילמד את כתב היד שלכם, תצטרכו לשלם לחברה תשלום חד פעמי של 199 דולר, כלומר כ-800 שקלים ואז 2.99 דולר, כלומר 12 שקלים, בכל פעם שאתם כותבים מכתב חדש.
רובוט Bond service כתב יד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד