כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בני הישיבות כובשים את מטה ש"ס • הנייעס היומי

בני הישיבות מתגייסים למערכה בש"ס • איווט מחפש ישועה ארמית • הליכוד הפסיד בבית המשפט • זועבי עוד לא • סיכום הנייעס היומי

בני הישיבות כובשים את מטה ש"ס • הנייעס היומי
פלאש 90

ש"ס

מטה ש״ס בהר חוצבים נראה הערב לרגע כמו היכל ענק של תורה. קרוב ל-100 בחורים, נציגי ישיבות הגיעו לישיבת התארגנות. מדובר בנציג מכל ישיבה. בפני הבחורים נאם הגר״מ פינטו ר״י פאר משה שמונה לראש מטה בני תורה וחבר מועצת עיריית י-ם, ומקום 11 ברשימת ש״ס מיכאל מלכיאלי.


ישראל ביתנו

לאחר התרסקות קשה במנדטים, יברמן מנסה בכל כוחו למזער נזקים ולהביא קולות חדשים למפלגה. היום (ד'), יתקיים כנס תמיכה של הקהילה הנוצרית-ארמית במפלגת "ישראל ביתנו" בהשתתפות יו"ר "ישראל ביתנו", שר החוץ אביגדור ליברמן. את הכנס מארגן מועמד המפלגה לכנסת, סרן (מיל') שאדי חלול. האירוע יתקיים באולם היית'ם בכפר ראמה. בישראל ביתנו מקווים שאולי משם תבוא הישועה.


הליכוד/ המחנה הציוני

מפלגת הליכוד פנתה בבקשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן בבקשה לפסול את קמפיין הבחירות מטעם רשימת המחנה הציוני הכולל שילוט חוצות ומודעות באינטרנט בהן נכתב "קרקע חינם לדירה משלך". לטענת הליכוד "תכליתם של שלטי החוצות היא לגנוב את דעתם של הבוחרים, להטעות אותם ולטעת בתודעתם באמצעות מניפולציה בלתי הוגנת ואסורה, מסר שקרי ומטעה לפיו, אם הבוחרים יצביעו עבור רשימתם המשותפת הם ידאגו לחלק להם קרקעות בחינם עליהן יבנו דירות". יו"ר ועדת הבחירות דחה את פניית הליכוד.בהחלטתו ציין השופט ג'ובראן כי "הקמפיין של רשימת המחנה הציוני, במובהק, מהווה הבטחת בחירות לגיטימית ולא שוחד בחירות. השופט ג'ובראן דחה כאמור את הבקשה וחייב את העותרים בהוצאות בסך כולל של 8500ש ₪.


מרזל

הבוקר נערך דיון בבית המשפט העליון בערר שהגישו איש הימין ברוך מרזל וח"כ חנין זועבי לאחר שנפסלו מלהתמודד בבחירות הקרובות בועדת הבחירות המרכזית. לאחר הדיון הודיעו השופטים כי ההחלטה תשלח בהקדם. טרם התקבלה ההחלטה.
שס ליכוד ישראל ביתנו מרזל זועבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד