ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אייכלר בעד נתניהו: "מנסים להפיל שלטון בנביחות"

אייכלר תוקף בחריפות את התקשורת בשל מתקפתה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "משלם את מחיר הבגידה בחרדים בדרך הקשה"

אייכלר בעד נתניהו: "מנסים להפיל שלטון בנביחות"
פלאש 90

"התקשורת אינה מבינה כי הציבור ישכח לנתניהו את כל פשעי שלטונו, רק בגלל ההתעללות שלהם במשפחת נתניהו. כלבי השמירה של התקשורת, מנסים להפיל אותו בנביחות והופכים אותו לנרדף״, כך אמר ח״כ ישראל אייכלר.

״הזהרתי את ביבי לפני שנבחר בשנית מפני שיני התקשורת. הם הפילו אותך ב-99 וינסו לזנב בך כל הימים. אם לא תרשה ריבוי ערוצים ותבזר את כוח ההרס והארס התקשורתי, ההגמוניה התקשורתית ינסה להפיל אותך״. סיפר.

"ידעתי כי כלבי התקשורת ינשכו אותו והוא יפחד מהם. הוא ינסה לברוח מהם, על ידי פגיעה בחרדים. הוא ישליך לעברם את ליטרת הבשר החרדית, כדי שישבעו ויניחו לו. אבל הם לא יעזבו אותו וירדפו אחריו עד חרמה.

"אמנם מאז כבר נפתחו כמה כלי תקשורת חרדים וגם ביבי יש לו עתון חזק. אבל את החרדים הוא השליך לרחוב ההסתה, כאשר שיתף פעולה עם ארגוני ה״שוויון בנטל״. הוא נכנע לכל אויבי היהדות וכל זה לא עזר לו. הם מעלים אותו על המוקד באכזריות והוא משלם את מחיר הבגידה בחרדים בדרך הקשה. בשורה התחתונה, הציבור מואס בנביחות התקשורת והתוצאה היא הפוכה. ציבור העניים, שכועסים על הבזבזנות של משפחת נתניהו, בימים של גזירות כלכליות ויוקר המחיה והדיור, יסלחו לו על הכל, בגלל הרדיפה התקשורתי".
אייכלר נתניהו תקשורת כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד