כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הגר"ש כהן: "אל תחטאו בהצבעה נגד הקב"ה"

ראש מועצת החכמים של ש"ס הגר"ש כהן בהתבטאות חריפה: "כל אברך חייב להציל את קרוביו מהצבעה נגד הקב"ה"

הגר"ש כהן בעצרת
הגר"ש כהן בעצרת

רגע היסטוריבהיכל בית המדרש 'אורות חיים ומשה' באשדוד, כאשר נכנס הגאון רבי שלום כהן כשהוא מלווה בחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף וראש הישיבה הגאון רבי דוד חנניה פינטו שויתר על מסירת שיעורו הקבוע בישיבת 'פורת יוסף', כדי לפעול למען תנועת ש"ס.

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, פתח ותיאר את הקושי הגדול שבו מצוי עולם התורה: "המהפכה הגדולה שחולל אבינו רוענו, מרן הרב עובדיה זצוק"ל, ניצבת בהמתנה", אמר, "המהפכה הזאת חייבת להמשיך. אנחנו חייבים להוסיף ולהקים עוד רשתות תורה וחינוך, להביא את המהפכה לכל עם ישראל ולזקוף מחדש את גאוות בני עדות המזרח".

אחריו הקריא ראש הישיבה רבי דוד חנניה פינטו , את פסק ההלכה שכתב מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בהוראת שעה, כי "עת לעשות לה' הפרו תורתיך, ועל כל אחד ואחד מוטל חוב קדוש, בשעה גורלית זו לעולם התורה, לבוא לעזרת התנועה הקדושה, ולקרב באמצעותה עוד ועוד יהודים לתורה ולגדוליה".

אחריו, נשמעו דברים נרגשים, מפיו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף שהכריז, כי אחרי שבבחירות הקודמות, הפסידה היהדות החרדית על חודם של כמה אלפי קולות. בשל פלגנים ליצנים שהקימו מפלגות ואיבדו כח לעולם התורה. "הגיע הזמן שנלמד את הלקח, איך אפשר, עכשיו להחבר לרודפינו, אנשי ו'רבני' המזרחי, ולהביא שוב אובדן ליהדות החרדית".

לקול שירה סוחפת של הפיוט "אמת מה נהדר מראה כהן", פתח מרן הגר"ש כהן שליט"א את משאו "לפי האמת", אמר, "אינני יוצא מהישיבה בכזו שעה. זהו זמן השיעור הקבוע שלנו. אבל כשבני תורה מתאספים, לכבוד שמים, חשתי חובה להצטרף.

"בימים האחרונים אני נחרד. אני שומע אברכים, עבדי ה' שמתלבטים ומסופקים, מה לעשות. ואני עומד תמה: האם לזאת יקרא 'עבד ה''?! האם אתם לא יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו בעת הזאת? אתם לא יודעים איזו מפלגה עושה למען כבודו של הקב"ה?. חובה קדושה מוטלת על כולנו להתחזק כאיש אחד בלב אחד, ולפעול להגדיל את כוחה של המפלגה היחידה שתדאג להגדיל את כבוד ה' בעולם. כל אברך חייב לפעול ולהציל את קרוביו שלא יחטאו בהצבעה שגויה נגד הקב"ה".
















שס הגרש כהן הצבעה בחירות מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד